Кошик
106 відгуків
Парфюмированные антисептики - шикарный запах!Выбрать

Уважаемые покупатели и партнеры! У нас сегодня выходной, заказы мы принимаем и обрабатываем, а отправка будет в ближайший рабочий день. Благодарим Вас за понимание и желаем Вам мира, добра, здоровья и хорошего настроения!

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380732023113
+380502023113
+380982023113
Інтернет-магазин парфумерії "Smart Smell"
Кошик

ТОП-50 люксових та преміальних брендів 2020 року

ТОП-50 люксових та преміальних брендів 2020 року

Падіння попиту в 2020 не відбилося на люксовій парфумерії

Консалтингово-дослідницька компанія Brand Finance, яка проводить оцінку вартості більше 5 тисяч глобальних брендів з 2008 року, опублікувала звіт «Brand Finance Luxury & Premium 50 2020», в якому представила найбільш дорогі люксові та преміальні бренди.

При розрахунку вартості бренду враховуються такі показники, як загальна вартість підприємства, вартість бізнесу бренду, внесок бренду і загальне збільшення акціонерної вартості, отримана в результаті володіння брендом, а також вартість товарного знаку і пов'язаної з ним маркетингової інтелектуальної власності в рамках бізнесу. Brand Finance розраховує остаточну вартість бренду з використанням підходу Royalty Relief - методу оцінки, що відповідає галузевим стандартам ISO 10668.

Компанія Brand Finance проаналізувала, як позначилася на бізнесі спалах COVID-19, порівнявши вартість підприємств наприкінці року з показниками на 1 січня 2020 року. За оцінками аналітиків, вартість 500 найдорожчих брендів у світі, входять у рейтингову таблицю «Brand Finance Global 500 2020», впаде приблизно на 1 трильйон доларів США. Якщо розглядати тільки сектор предметів розкоші і преміум-класу, представлений у звіті «Brand Finance Luxury & Premium 50 2020», то 50 найдорожчих світових брендів класу люкс і преміум втратять «всього» близько 35 мільярдів доларів.

У рейтингу предметів розкоші і преміум-класу представлені три підсектори: одяг, автомобілі, а також косметика і парфумерія. Аналіз Brand Finance показав, що ці підсектори постраждають від коронавірусу по-різному, при цьому бренди одягу - найсильніше, з втратою вартості брендів на 20%, автомобілі - помірно (-10%), а на галузі люксової косметики та парфумерії пандемія короновируса практично не позначиться.

У звіті також наголошується, що ринок люксових і преміальних брендів втримався на плаву завдяки китайському ринку споживання, аналогічно тому, як це сталося під час світової економічної кризи 2008 року.

 

Givenchy – найдинамічніший бренд 2020

Givenchy - найдинамічніший бренд в рейтингу цього року: його вартість збільшилася на вражаючі 74% до 2,0 млрд доларів США, завдяки чому компанія перемістилася з 37-го на 26-й рядок списку. Високі результати та зростання Givenchy, особливо в лінійці l'interdit, сприяли стабільним фінансовим показникам материнської компанії LVMH. Givenchy продовжує розвивати свою багатоканальну платформу електронної комерції Maison Givenchy, яка була запущена в 2017 році.

LVMH, найбільший в світі конгломерат предметів розкоші, який у минулому році пожертвував 200 млн євро на відновлення собору Нотр-Дам-де-Парі, розширив сферу своєї благодійної діяльності, виділівши значні кошти на боротьбу з пандемією. У рейтингу цього року представлені ще 8 брендів LVMH з загальною вартістю 39,3 мільярда доларів США і середнім зростанням 19%.

 

Французькі бренди - на підйомі

У топ-10 увійшло відразу п'ять французьких брендів, вартість яких зросла в середньому на 14%. Louis Vuitton, що знаходиться на третьому місці, є самим швидкозростаючим брендом у першій десятці, збільшивши вартість до 16,5 млрд доларів США (+21%). Chanel, займає п'яте місце, зафіксувала впевнене зростання вартості бренду до 13,7 млрд доларів США (+20%). Бренд Chanel, недивлячись на кончину креативного директора Карла Лагерфельда в лютому 2019 року, повідомив про успішних показниках, які перевищили 12,8 млрд доларів США.

 

20% з ТОП-50 - парфумерні бренди

ТОП-50 люксових і преміальних брендівПерше місце в списку «Brand Finance Luxury & Premium 50 2020» займає автомобільний бренд Porsche з загальною вартістю 33,9 млрд доларів у порівнянні з 29,3 в 2019 році. На другому місці – італійський бренд Gucci, вартість якого оцінюють у 17,6 млрд доларів (+20,2%). Втім, тут все без несподіванок – ці ж місця в рейтингу компанії займали і в минулому році.

Крім Gucci, в топ-10 увійшли ще сім брендів, що працюють як у виробництві одягу, так і у сфері косметики та парфумерії: Louis Vuitton (3 місце, +1 позиція, Франція), Cartier (4 місце, -1 позиція, Франція), Chanel (5 місце, Франція), Hermes (№6, Франція), Rolex (№8, Швейцарія), Dior (№9, +1 позиция, Франція) и Coach (№10, -1 позиція, США). У порівнянні з минулим роком, Louis Vuitton обійшов Cartier, а американський Coach поступився місцем Dior, інші компанії підтвердили своє місце у рейтингу.

З брендів, що займаються виключно косметикою та парфумами, у рейтинг «Brand Finance Luxury & Premium 50 2020» увійшло 10 компаній: Estee Lauder (№11, +3 позиції, США), Guerlain (№ 13, Франція), Shiseido (№ 14, -2 позиції, Японія), Lancome (№ 17, +2 позиції, Франція), Clarins (№ 20, -2 позиції, Франція), SK-II (№ 24, +5 позицій, Японія), Sulwhasoo (№ 38, -7 позицій, Південна Корея), Bobbi Brown (№ 41, +3 позиції, США), Tom Ford (№ 43, +7 позицій, США) і Cle de Peau Beaute (№ 45, +4 позиції, Японія). Таким чином, бренд Tom Ford став таким, що найуспішніше розвивається у сфері косметики та парфумерії.

Інші статті
  • FiFi Awards - Парфумерний Оскар
    FiFi Awards - Парфумерний Оскар
    FiFi Awards - захід, який спонсорується The Fragrance Foundation (Парфумерним фондом, TFF) і оцінює креативні досягнення в парфумерній індустрії. Кому і за що дають "Оскара парфумерної індустрії"?
  • Що покласти парі під ялинку? 7 варіантів парних ароматів
    Що покласти парі під ялинку? 7 варіантів парних ароматів
    Ще не вирішили, що подарувати до новорічних свят своїм мамі і татові, тітці і дядькові, свекрухи і свекра, тещі і тестя або парам, з якими ви дружите сім'ями? Ми підготували для Вас добірку кращих парфумерних дуетів!