Парфумерія “Міддл-ап”

Перша група – так званий “міддл-ап”, або “мас-маркет”. Це найдоступніша категорія, причому відносно невисока ціна такого продукту далеко не завжди свідчить про його низьку якість. Парфумерія цього класу, як правило, продається в супермаркетах і мережевих магазинах.

Елітна парфумерія

Наступну категорію прийнято називати елітною або люксовою. Під це визначення потрапляють духи, що випускаються відомими парфумерними брендами. Само собою, ціни тут набагато вищі, ніж у попередньому сегменті. У цьому немає нічого дивного, адже над створенням аромату та оригінальної упаковки працює ціла команда парфумерів, маркетологів та дизайнерів. Чималі кошти вкладаються і в просування продукції: в рекламних кампаніях нерідко беруть участь зірки рівня Крістіни Агілери або Брітні Спірс. Продається така парфумерія в спеціалізованих брендових магазинах типу Brocard, пафосних дорогих бутіках та duty-free.

Нішева парфумерія

Далі йде та сама “нішева” парфумерія, яка встигла обрости масою домислів та міфів. Що ж вона з себе представляє? Як правило, цим терміном позначають духи, що випускаються обмеженим тиражем, які без перебільшення можна назвати справжніми витворами парфумерного мистецтва. Ціна на такі духи в більшості випадків вища, ніж на парфуми з категорії “люкс”. Головне достоїнство нішевих ароматів – їх ексклюзивність та оригінальність.

Ще одна особливість цих духів полягає в тому, що вони виробляються переважно з натуральних, рідкісних та дорогих компонентів. На відміну від елітного сегменту, виробники нішевої парфумерії не роблять ставку на широку і дорогу рекламу. Цільова аудиторія такої продукції – люди, які бажають підкреслити свою індивідуальність, виділитися з натовпу, своєрідні парфумерні гурмани.

У нашому інтернет-магазині представлені аналоги нішевих парфумів різного об’єму та концентрації: духи, масляні духи, парфумовані і туалетні води. Щоб детально ознайомитися з описами нішевих ароматів та їх компонентів, можна перейти за посиланням “Нішева парфумерія”.