Що таке “Дропшипінг”?
Дропшипінг або прямі поставки – це схема співпраці між Постачальником (інтернет-магазин парфумерії “Smart Smell”) та посередником – Дропшипером (Вами), при якій товар не зберігається на складі Дропшипера, а відправляється зі складу Постачальника безпосередньо Покупцеві.
Що потрібно для старту в бізнесі?
- Наявність комп’ютера або смартфона з доступом до інтернету для розміщення замовлень на нашому сайті і, при необхідності, просування товарів.
- Прийняти умови роботи з Постачальником за схемою Дропшипінгу (зареєструватися на сайті, написати листа на office@smart-smell.com.ua про включення до групи партнерів “Дропшипінг” для отримання знижки.
- Прийняти умови роботи з Постачальником за схемою Дропшипінга.
- Отримати від Постачальника інформаційні матеріали (наприклад, XML-файл з описом товарів – за запитом).
- Визначити розмір своєї націнки.
- Почати просування товарів та збір замовлень від клієнтів.
Які переваги роботи з нами?
- Для початку власного бізнесу вам не потрібен початковий капітал.
- Винагороду Ви отримуєте відразу: собі залишаєте свою націнку, а нам перераховуєте суму замовлення з урахуванням знижки.
- Вам не потрібно орендувати приміщення для зберігання товару.
- Ви можете працювати з декількома постачальниками одночасно, збільшуючи асортимент товарів.
Скільки Ви можете заробити?
- Припустимо, Ви отримуєте знижку 15% (розмір знижки визначається персонально) і ставите свою націнку 15%.
- Припустимо, за місяць Ви продали 100 флаконів духів 30%-ї концентрації об’ємом 55 мл по нашій роздрібній ціні 295 грн.
- Від клієнтів Ви отримуєте 33 925 грн, з яких 25 075 грн перераховуєте нам. Ваш дохід становить 8 850 грн.
- Прийміть до уваги, що це сума доходу. Розмір чистого прибутку буде залежати від того, яку суму Ви витратите на просування свого товару, податки ФОП та інші витрати.
Які існують ризики?
- Якщо Ви відправляєте товар післяплатою, а клієнт не забрав посилку, Вам доведеться оплатити пересилку товару покупцеві і назад на наш склад (приблизно 100-160 грн). Тому ми не працюємо за схемою Дропшипінгу з накладеними платежами.
- Бувають ситуації, коли на нашому складі залишається обмежена кількість товару, а Ви не встигаєте зарезервувати потрібну позицію. Ми гарантуємо достатню кількість товару для Вас по тих позиціях, які є в наявності. Перевіряйте статус товару на нашому сайті перед тим, як підтвердити замовлення клієнту.
Які Ваші обов’язки?
- Самостійний пошук клієнтів та просування товару.
- Оформлення підтверджених замовлень на нашому сайті або через нашого консультанта по телефону.
- Перерахування оплати за замовлення на наш рахунок з урахуванням персональної знижки.
- Отримання зворотного зв’язку від клієнта про якість наданих послуг і товарів.
- Регулярне розміщення відгуків клієнтів на нашому сайті.
Які наші обов’язки?
- Відправка товару покупцеві.
- Ми зобов’язуємося під час співпраці не рекламувати Вашим клієнтам власну систему продажу або інших партнерів: не комплектувати постачання візитками, флаєрами та іншою рекламною продукцією, не розсилати запрошення на акції. Винятки можуть бути зроблені тільки за узгодженням з Вами.
- Поліпшення якості обслуговування клієнтів з урахуванням отриманих відгуків.
- Забезпечення актуальної інформації на сайті про асортименті, наявності, кількості і ціною товарів.
- Ми зобов’язуємося інформувати Вас про зміни цін в той же день.
Як відбувається процес продажів?
- Ви рекламуєте товар, самостійно визначаючи його ціну.
- Покупець робить замовлення і перераховує Вам оплату.
- Ви оформляєте замовлення одним з наступних способів:
- через свій особистий кабінет на сайті smart-smell.com.ua, вказавши дані клієнта для доставки, свій e-mail;
- телефонуєте консультанту сайту +380982023113.
- відправляєте повідомлення на пошту: office@smart-smell.com.ua;
- відправляєте повідомлення у Viber: +380982023113.
- Ви передоплатою перераховуєте нам оплату за замовлення, залишаючи собі суму своєї націнки і нашої знижки, одним з наступних способів:
- онлайн з картки на рахунок в Приватбанку;
- по системі клієнт-банк на наш розрахунковий рахунок.
- Після обробки заявки ми вказуємо номер ТТН (товарно-транспортної накладної) і відправляємо посилку покупцеві:
- якщо замовлення було оформлено та оплачено протягом робочого дня, ми відправляємо замовлення наступного дня.
- На сайті поштової служби за номером ТТН Ви можете контролювати статус посилки.
- Після отримання товару клієнтом Ви отримуєте у нього відгук про товар та якость сервісу. Якщо у покупця виникають які-небудь претензії, ми сприяємо у вирішенні питання.
- Ви залишаєте відгук про компанію та товар на нашому сайті, при цьому Ваші відгуки беруть участь у конкурсі “Найкращий відгук місяця”.
Наші гарантії
Гарантії і терміни повернення товару описані на сайті.
Умови партнерства
- За схемою дропшипінгу ми працюємо лише з фізичними особами або з ФОП, які не є платниками НДС.
- При порушенні умов співробітництва або відсутності продажів протягом 3 місяців ми залишаємо за собою право зменшити розмір персональної знижки дропшипера.
- При повторному порушенні умовного співробітництва або за відсутності продажів протягом 6 і більше місяців ми залишаємо за себе право припинити співробітництво.
- Ми можемо змінити умови співпраці за Вашими потребами, щоб зробити Вашу роботу більш комфортною та ефективною. Наприклад, ми можемо відправити товар від Вашого імені, використовуючи логотипи Вашої торгової марки.
- У разі зміни умов співробітництва ми пояснюємо Вам причини своїх дій та здійснюємо заходи, щоб наше партнерство залишалося взаємовигідним.