Дропшиперам

Що таке “Дропшипінг”?

Дропшипінг або прямі поставки – це схема співпраці між Постачальником (інтернет-магазин парфумерії “Smart Smell”) та посередником – Дропшипером (Вами), при якій товар не зберігається на складі Дропшипера, а відправляється зі складу Постачальника безпосередньо Покупцеві.

Що потрібно для старту в бізнесі?

  • Наявність комп’ютера або смартфона з доступом до інтернету для розміщення замовлень на нашому сайті і, при необхідності, просування товарів.
  • Прийняти умови роботи з Постачальником за схемою Дропшипінгу (зареєструватися на сайті, написати листа на office@smart-smell.com.ua про включення до групи партнерів “Дропшипінг” для отримання знижки.
  • Прийняти умови роботи з Постачальником за схемою Дропшипінга.
  • Отримати від Постачальника інформаційні матеріали (наприклад, XML-файл з описом товарів – за запитом).
  • Визначити розмір своєї націнки.
  • Почати просування товарів та збір замовлень від клієнтів.

Які переваги роботи з нами?

  • Для початку власного бізнесу вам не потрібен початковий капітал.
  • Винагороду Ви отримуєте відразу: собі залишаєте свою націнку, а нам перераховуєте суму замовлення з урахуванням знижки.
  • Вам не потрібно орендувати приміщення для зберігання товару.
  • Ви можете працювати з декількома постачальниками одночасно, збільшуючи асортимент товарів.

Скільки Ви можете заробити?

  • Припустимо, Ви отримуєте знижку 15% (розмір знижки визначається персонально) і ставите свою націнку 15%.
  • Припустимо, за місяць Ви продали 100 флаконів духів 30%-ї концентрації об’ємом 55 мл по нашій роздрібній ціні 295 грн.
  • Від клієнтів Ви отримуєте 33 925 грн, з яких 25 075 грн перераховуєте нам. Ваш дохід становить 8 850 грн.
  • Прийміть до уваги, що це сума доходу. Розмір чистого прибутку буде залежати від того, яку суму Ви витратите на просування свого товару, податки ФОП та інші витрати.

Які існують ризики?

  • Якщо Ви відправляєте товар післяплатою, а клієнт не забрав посилку, Вам доведеться оплатити пересилку товару покупцеві і назад на наш склад (приблизно 100-160 грн). Тому ми не працюємо за схемою Дропшипінгу з накладеними платежами.
  • Бувають ситуації, коли на нашому складі залишається обмежена кількість товару, а Ви не встигаєте зарезервувати потрібну позицію. Ми гарантуємо достатню кількість товару для Вас по тих позиціях, які є в наявності. Перевіряйте статус товару на нашому сайті перед тим, як підтвердити замовлення клієнту.

Які Ваші обов’язки?

  • Самостійний пошук клієнтів та просування товару.
  • Оформлення підтверджених замовлень на нашому сайті або через нашого консультанта по телефону.
  • Перерахування оплати за замовлення на наш рахунок з урахуванням персональної знижки.
  • Отримання зворотного зв’язку від клієнта про якість наданих послуг і товарів.
  • Регулярне розміщення відгуків клієнтів на нашому сайті.

Які наші обов’язки?

  • Відправка товару покупцеві.
  • Ми зобов’язуємося під час співпраці не рекламувати Вашим клієнтам власну систему продажу або інших партнерів: не комплектувати постачання візитками, флаєрами та іншою рекламною продукцією, не розсилати запрошення на акції. Винятки можуть бути зроблені тільки за узгодженням з Вами.
  • Поліпшення якості обслуговування клієнтів з урахуванням отриманих відгуків.
  • Забезпечення актуальної інформації на сайті про асортименті, наявності, кількості і ціною товарів.
  • Ми зобов’язуємося інформувати Вас про зміни цін в той же день.

Як відбувається процес продажів?

  1. Ви рекламуєте товар, самостійно визначаючи його ціну.
  2. Покупець робить замовлення і перераховує Вам оплату.
  3. Ви оформляєте замовлення одним з наступних способів:
    • через свій особистий кабінет на сайті smart-smell.com.ua, вказавши дані клієнта для доставки, свій e-mail;
    • телефонуєте консультанту сайту +380982023113.
    • відправляєте повідомлення на пошту: office@smart-smell.com.ua;
    • відправляєте повідомлення у Viber: +380982023113.
  4. Ви передоплатою перераховуєте нам оплату за замовлення, залишаючи собі суму своєї націнки і нашої знижки, одним з наступних способів:
    • онлайн з картки на рахунок в Приватбанку;
    • по системі клієнт-банк на наш розрахунковий рахунок.
  5. Після обробки заявки ми вказуємо номер ТТН (товарно-транспортної накладної) і відправляємо посилку покупцеві:
    • якщо замовлення було оформлено та оплачено протягом робочого дня, ми відправляємо замовлення наступного дня.
  6. На сайті поштової служби за номером ТТН Ви можете контролювати статус посилки.
  7. Після отримання товару клієнтом Ви отримуєте у нього відгук про товар та якость сервісу. Якщо у покупця виникають які-небудь претензії, ми сприяємо у вирішенні питання.
  8. Ви залишаєте відгук про компанію та товар на нашому сайті, при цьому Ваші відгуки беруть участь у конкурсі “Найкращий відгук місяця”.

Наші гарантії

Гарантії і терміни повернення товару описані на сайті.

Умови партнерства

  • За схемою дропшипінгу ми працюємо лише з фізичними особами або з ФОП, які не є платниками НДС.
  • При порушенні умов співробітництва або відсутності продажів протягом 3 місяців ми залишаємо за собою право зменшити розмір персональної знижки дропшипера.
  • При повторному порушенні умовного співробітництва або за відсутності продажів протягом 6 і більше місяців ми залишаємо за себе право припинити співробітництво.
  • Ми можемо змінити умови співпраці за Вашими потребами, щоб зробити Вашу роботу більш комфортною та ефективною. Наприклад, ми можемо відправити товар від Вашого імені, використовуючи логотипи Вашої торгової марки.
  • У разі зміни умов співробітництва ми пояснюємо Вам причини своїх дій та здійснюємо заходи, щоб наше партнерство залишалося взаємовигідним.
Кошик
Прокрутити вгору