Авторитетне співтовариство

The Fragrance Foundation (можна перекласти з англійської як “Парфумерний фонд”, скорочено TFF) – це неприбуткова організація, створена в 1949 році корпораціями Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain і Helena Rubinstein.

Місія The Fragrance Foundation – підвищення іміджу парфумерної індустрії та популяризація ароматів у всіх формах, по всіх каналах, у всьому світі. Фонд працює не тільки в інтересах парфумерної індустрії, але і для споживачів, являючись централізованим джерелом освітньої та історичної інформації з усіх питань, що стосуються ароматів і запахів.

Місія здійсненна

The Fragrance Foundation ставить перед собою наступні ключові завдання:

  • Об’єднувати. Фонд залучає споживачів в креативний і емоційний зв’язок з ароматами.
  • Вирощувати таланти. Організація формує індустрію, використовуючи програми професійного розвитку і нові способи мислення.
  • Повертати. Спільно з благодійними товариствами щорічно реалізуються програми “повернення”. У 2020 році проводиться підтримка ініціативи “NEXT for AUTISM”, в якому розкриваються проблеми людей з діагнозом “аутизм”.
  • Розширювати межі. Фонд об’єднує ресурси для підтримки розвитку парфумерної індустрії, розвиває та розширює співтовариство, включаючи в нього найрізноманітніших учасників.
  • Заохочувати розвиток. Програми, які реалізуються фондом, покликані стимулювати учасників спільноти і гарантують вагоме визнання за внесок у розвиток парфумерного бізнесу.

Світові мережі парфумерії

В даний час філії The Fragrance Foundation є у Франції, Німеччині, Італії, Росії, Великобританії, США.

Членами фонду стають юридичні особи, а не конкретні люди. Після вступу у The Fragrance Foundation організації та їх співробітники одержують можливості впливати на індустрію, а також доступ до нових знань і ресурсів у межах співтовариства, що сприяє досягненню глобальних завдань фонду.

Учасниками The Fragrance Foundation є більше 150 компаній з усіх секторів парфумерної індустрії: виробники, маркетологи, постачальники, ЗМІ, рекламні агентства, PR-агентства, консультанти, дизайнери упаковки, мерчандайзери і роздрібні продавці. В числі членів Парфумерного фонду можна назвати такі широко відомі організації, як Cartier, Chanel, Coty, Givaudan, EuroItalia, L’Oreal, LVMH, PUIG, Revlon, Sephora, Estée Lauder, Victoria’s Secret, Harrods і навіть Facebook.

Ключові ініціативи

В даний час організація визнана світовим авторитетом у парфумерній індустрії завдяки підтримуваним нею ініціатив:

  • День парфумерії. Парфумерний фонд створив і підтримує ініціативу святкування щорічного дня парфумерії 21 березня. Мета ініціативи – популяризація парфумерної продукції, підтримка рекламних кампаній та створення інформаційного приводу в соціальних мережах. Вперше День парфумерії святкували два роки тому – 21 березня 2018 року.
  • Парфумерний Оскар. Церемонія Fragrance Foundation Awards, скорочено FiFi Awards, яку часто називають “Оскаром парфумерної індустрії”, проходить щорічно, починаючи з 1973 року, в Нью-Йорку. На церемонії нагородження присутні близько тисячі людей. Нагороди вручаються у таких номінаціях, як “Парфум року”, “Найкраща упаковка”, “Краща рекламна кампанія”, “Колекція ароматів для внутрішнього декору”, “Зал парфумерної слави”, “Технологічний прорив року”, “Парфумер року”. Оскільки премія існує вже майже півстоліття, перелік номінацій за ці роки неодноразово переглядався.
  • NEXT for AUTISM. Парфумерний фонд здійснює підтримку програми NEXT for AUTISM, мета якої – покращення якості життя аутистів. За статистикою, в США кожній 59-тій дитині ставлять діагноз “аутизм”. Державна підтримка таких людей здійснюється тільки до досягнення ними 21-річного віку. У наступному десятилітті в США буде налічуватися близько півмільйона повнолітніх пацієнтів з таким діагнозом. У цій ситуації дуже важливо, щоб аутисти могли пристосуватися до навколишнього світу у дорослому житті, а рідні і знайомі краще розуміли їх специфічні потреби. Кожна людина має право приносити користь суспільству і бути щасливою.