
У листопаді 2020 року американська поп-співачка Біллі Айліш представила свій парфум Eilish. 19-річна володарка Греммі написала у своєму Instagram, що запахи відіграють у її житті величезну роль, тому вона завжди мріяла створити свій власний аромат.
Поп-зірка має дивовижну особливість сприйняття запахів – кожен з них відчувається нею не тільки на рівні нюху, а й асоціюється з певним кольором. Такий незвичайний взаємозв’язок між різними органами почуттів називається синестезією. Співачка розповіла, що їй особливо подобаються бурштинові аромати – вони дарують відчуття домашнього тепла та затишку, нагадують про веселі різдвяні свята.
Айліш доручила розробку дебютного аромату справжнім професіоналам своєї справи – компанії Parlux, яка вже має досвід створення зіркових ароматів для таких знаменитостей, як Періс Хілтон та Джесіка Сімпсон. Серед клієнтів Parlux – Pierre Cardin, Jason Vu та інші всесвітньо відомі бренди.
За словами партнера Біллі Айліш зі створення ароматів, співачка захоплювалася духами із самого дитинства. Гастролюючи по всьому світу, вона зібрала колекцію із сотень ароматів. Процес випуску власного парфуму повністю захопив Біллі, тому вона брала безпосередню участь у кожному етапі роботи над ним: розробці ідеї, дизайну
она та упаковки і, звичайно ж, створенні самого аромату.
На окрему увагу заслуговує флакон для парфумів, виконаний у вигляді металевого бюсту, який своїми обрисами нагадує форми творця аромату, хоча сама вона заперечує це. В інтерв’ю Vogue поп-діва наголосила, що флакон не створювався з якоїсь конкретної натури, а вона вважає досконалим будь-яке людське тіло.
Як звучить аромат? Сама Біллі охарактеризувала його так: «Я хотіла, щоб він був схожий на теплі обійми. За цим ароматом я полювала довгі роки. Це мій найулюбленіший запах у світі». Універсальний східно-гурманський аромат стартує нотами червоних ягід та святковим помаранчевим мандарином, які переходять у більш глибокі ноти затишної ванілі та ніжного какао, приправлені пікантними прянощами та оповиті запахом пелюсток троянди. Базові ноти парфуму представлені солодощами бобів тонка і теплими амброво-мускусними нотами, які переплітаються з деревними акордами.
Особливістю парфумерії від Біллі Айліш є дбайливе ставлення до навколишнього середовища: аромат веганський (співачка дотримується цього способу життя) і не містить парабенів. Виробники парфуму наголошують, що при його створенні не постраждала жодна людина чи тварина.
Перша партія парфумів була доступна лише для американських споживачів у фірмовому інтернет-магазині за ціною 68 доларів США за флакон духів об’ємом 100 мл, при цьому до кошика можна було додати лише одну одиницю товару. Наразі всі парфуми розкуплені, але очікується, що нова партія надійде у продаж навесні 2022 року. Дуже шкода, що парфум не можна придбати прямо зараз: безперечно, парфуми від американської поп-зірки могли б стати чудовим подарунком під різдвяну ялинку для покоління Z.
Проте перші відгуки про парфумерію вже отримані від щасливчиків, які змогли придбати раритетні парфуми. Деякі відзначають, що аромат містить багато синтетичних інгредієнтів, проте штучна ваніль – основна нота аромату – звучить гармонійно. Формула аромату досить проста, але пахнуть парфуми дуже красиво та приємно. Втім, шанувальники творчості зірки напевно очікували, що дебютний аромат від Біллі Айліш звучатиме не менш складно та суперечливо, ніж її хіти.


