Moschino

Від металурга до дизайнера

Засновник бренду Moschino, Франко Москіно, з’явився на світ у сім’ї власника чавуноливарного заводу в Італії, неподалік Мілана в 1950 році. Хоча батько хотів, щоб син очолив та розвивав сімейний бізнес, Франко з раннього дитинства більше цікавився мистецтвом та дизайном. У 18 років він виїхав з рідного дому та вступив до міланської школи моди та дизайну, заробляючи на навчання фрілансером-дизайнером у модних журналах. Кар’єра молодого дизайнера просувалась успішно: після закінчення навчання він став працювати ілюстратором у Джанні Версаче, співпраця з яким тривала шість років.

Соціально-психологічний дизайн

Перші успіхи окрилили Франка, і в 1983 він створив власний бренд Moschino (ліцензія на виготовлення товарів бренду з моменту заснування належала італійській групі AEFFE, а з 1999 група володіє 70% акцій бренду). Дебют Moschino відбувся на міланському подіумі того ж року, і з того часу Франко невтомно дивував публіку своїми творами. Чи знаєте ви ще одного кутюр’є, який вигадав би вишити фразу «Грошова талія» на куртці замість пояса або прикрашав би шарфи та капелюхи милими плюшевими ведмедиками?

З дня свого заснування італійський бренд є унікальним поєднанням високої моди та провокаційного дизайну, завжди з викликаючим відтінком зухвалості та іронії. Франко Москіно належить висловлювання: «Я не хочу, щоб мене називали дизайнером, бо це є досить дурна і поверхова робота. Мене набагато більше цікавить соціально-психологічний напрямок».

Крім обеззброюючої іронії та гумору «на межі фолу», Moschino завжди славився філігранною обробкою одягу, яка часто виходить за рамки сезонності, а деякі моделі взагалі можна порівняти з справжніми музейними експонатами. Відмінні риси бренду – фантазія та іскрометний гумор, за якими ховається бездоганна техніка пошиття та елегантний дизайн.

Креативні моделі італійського бренду Moschino

Досить швидко Moschino завоював серця багатьох знаменитостей, від Мадонни та Кайлі Міноуг до Гвінет Пелтроу з Леді Гагою. Бренд випускає колекції одягу для жінок, чоловіків і дітей, а також лінію аксесуарів, що доповнюють їх, в яких віртуозна проробка дрібних деталей завжди поєднується з вигадкою і креативом.

У 1992 році Франко Москіно переніс важку операцію з видалення пухлини у черевній порожнині, і через два роки помер у віці 44 років. Як стало відомо пізніше, дизайнер страждав від СНІДу, який на той час погано піддавався лікуванню та призвів до ускладнень після операції. Останній рік свого життя дизайнер присвятив збору пожертв для хоспісів, в яких проживали ВІЛ-інфіковані діти.

Сьогодні любов засновника до всього незвичайного продовжує проявлятись у продуктах, які створює Moschino. Після відходу Москіно креативним дизайнером бренду стала помічниця Франка Ізабелла Джардіні, яка залишалася на цій посаді до 2013 року. Її змінив дизайнер Джеремі Скотт, який народився в Міссурі і переїхав до Парижа в середині 1990-х. Багатьом запам’яталися придумані Скоттом сумки у вигляді перевернутих дорожніх конусів, запаморочливі сукні з жовтого пір’я та колекція паперових ляльок, виконаних у натуральну величину.

Нестандартний погляд на парфумерію

Перше парфумерне творіння бренду, аромат з нотою бурштину для жінок, було названо Moschino і постало перед публікою в 1987 році. Духи для жінок були комерційно успішні, тому через три роки було випущено чоловічий варіант Moschino pour Homme у форматі туалетної води та гелю для гоління, в якому амброві ноти були відтінені деревними та шкіряними акордами.

1995 ознаменувався виходом перших парфумів для жінок із серії парфумерії Cheap and Chic (“Дешево і шикарно”). Духи привертали увагу незвичайною рекламною компанією, обличчям якої стала Гаміліана, модель із привабливою зовнішністю. Модель була сфотографована в образі Олів Ойл – жіночого персонажа із серії мультиплікаційних коміксів про моряків Папая. Колір та дизайн флакона для парфумів також асоціюються з цією героїнею, а форма кришки флакона повторює контури її зачіски. У наступні роки вийшла ціла лінійка фланкерів цього аромату, останній з яких Cheap and Chic – So Real був випущений у 2017 році.

Джеремі Скотту належать ідеї деяких найяскравіших флаконів для парфумів зі скла, які дали старт новим серіям парфумерії.

Новинка 2021 року – парфум для жінок Toy 2 Bubble Gum by Moschino

Дебютний аромат парфумерної лінійки – квітково-деревний унісекс аромат Toy був випущений у 2014 році. Флакон з духами був поміщений усередину плюшевого ведмедя, який був одягнений у футболку з написом “I Am Not A Toy” (“Я не іграшка”). Парфуми продавалися як гарячі пиріжки, збираючи величезні черги навколо лондонського кварталу Найтсбрідж. Після цього ароматом пішов квітково-фруктовий аромат для жінок Toy2 (2018) і східно-деревний чоловічий парфум Toy Boy (2019). Новинка для жінок Toy 2 Bubble Gum була випущена у 2021-му. Вихід кожного парфуму супроводжувався рекламною компанією, кожна з яких залишила незабутнє враження в пам’яті.

Ще однією знахідкою Джеремі став парфум Moschino Fresh, «замаскований» пластиковий флакон зі спрем, що чистить, який також став початком цілої серії бестселерів. Зіставлення дорогоцінного аромату з одним із найбанальніших побутових продуктів пишномовно охрестили «дихотомією високого та низького». Мабуть, цей флакон сміливо можна назвати найблискучою і сексуальною пляшкою “рідини для чищення”, що колись прикрашала полицю у ванній кімнаті.

“Чисто-парфум” від люксового бренду

Незважаючи на легковажний дизайн флаконів, до його вмісту творці ароматів ставляться з усією серйозністю, властивою кожному люксового парфумерного бренду. Серед парфумерів, які працювали з Moschino, були такі визнані майстри, як Альберто Морільяс, Ян Ваньє та Фабріс Пеллегрен.

Підбір аналогів парфумерії Москино

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Moschino: парфуми, парфуми-інтенс, масляні парфуми, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу та антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, натисніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Догори