Bvlgarі

Грек, який підкорив Рим

Засновник всесвітньо відомого бренду BVLGARI – грецький ювелір Сотіріос Булгаріс. В кінці XIX-го століття він разом із сім’єю переїхав з Греції до Італії і відкрив у Римі свій перший ювелірний магазинчик.

У 1905 році на вулиці Кондотті з’явився бутик BULGARI, який отримав назву Old Curiosity Shop («Крамниця стародавностей») і спочатку торгував всілякими дрібничками. Вдале розташування і помітна вивіска магазину сприяли успіху підприємства, і від покупців (в основному – іноземних туристів) не було відбою. Примітно, що власне виробництво прикрас Сотіріос з синами організували лише п’ять років по тому.

Згодом назва Bulgari було змінено на BVLGARI – ім’я, під яким сьогодні бренд відомий у всьому світі. Чому BVLGARI, а не Bulgaris? Очевидно, в якийсь момент Сотіріос вирішив зробити своє прізвище більш «італійським» і прибрав з неї букву “S”, що видавало його грецьке походження. Буква “V” замість “U” – явне відсилання до Римської імперії, оскільки в класичному алфавіті, яким користувалися стародавні римляни, букви “U” просто не було.

Світова слава

На початку 30-х років минулого століття Сотіріос, який досяг похилого віку, передає управління сімейним бізнесом своїм синам Костянтино і Джорджіо. На той час ювелірні бутіки BVLGARI з’явилися вже в декількох італійських містах, і, крім прикрас, в них продавалися годинник власного виробництва. По-справжньому популярними годинник від BVLGARI стали набагато пізніше, але вже в 1940-х хронометри з серії Serpenti, виконані у формі дорогоцінної змії, що обвиває руку, користувалися великим попитом у колі поціновувачів екстравагантної і вишуканої розкоші.

У 1960-х компанію очолив внук засновника, Джанні Булгарі. З його приходом бренд BVLGARI виходить на міжнародний рівень: фірмові бутіки італійської марки відкриваються в Парижі, Монте-Карло, Женеві та Нью-Йорку.

Цікавий факт: на початку 2000-х був випущений детективний роман «Намисто від Булгарі». Згодом з’ясувалося, що компанія BVLGARI обіцяла автору книги, Фей Уелдон, кругленьку суму, якщо назва бренду буде згадано в романі мінімум 12 разів.

Уелдон постаралася на славу і навіть більш того, оскільки, за підрахунками допитливих критиків, ім’я бренду зустрічається в творі цілих 34 рази. Залишається сподіватися, що комерційна підгрунтя не вплинуло на літературні гідності роману, в якому можна зустріти такі фрази, як «Одне намисто від Булгарі в руках краще, ніж два в кущах».

Парфумерія від BVLGARI

У 1992 році компанія BVLGARI презентувала свій перший парфум, який отримав назву Eau Parfumee Cologne au The Vert і був представлений як аромат з категорії «унісекс».

Дебют виявився успішним, і через рік у швейцарському Невшателі було відкрито відділення BVLGARI Parfums, яке стало займатися розробкою, рекламою і продажем парфумерії.

На сьогоднішній день брендом випущено більше 30 ароматів. Всі парфуми BVLGARI відносяться до сегменту «люкс». У різні роки аромати для BVLGARI створювали такі імениті майстри, як Альберто Морільяс, Анник Менардо, Жак Кавалье, Жан-Клод Еллена.

Інші напрямки і глобалізація

Парфуми – лише один із напрямів діяльності італійського бренду. В кінці минулого століття спільно з німецьким виробником порцеляни і предметів домашнього вжитку Rosenthal компанія почала випускати столовий посуд і сувенірну продукцію. На початку 2000-х BVLGARI починає освоювати готельний бізнес. Об’єднавши зусилля з компаніями Ritz-Carlton і Marriott International, італійці будують мережу готелів Bvlgari Hotels & Resorts. Крім іншого, BVLGARI випускає косметику і різні аксесуари – вироби зі шкіри, текстильну продукцію, шовкові шарфи, сонцезахисні окуляри.

Втім, найбільш успішним напрямом, що приніс бренду всесвітню славу, залишається виробництво ювелірних прикрас. У 2011 році контрольний пакет акцій BVLGARI набуває концерн LVMH, який володіє найбільшими брендами, які випускають предмети розкоші. Через деякий час холдинг купує торгову марку BVLGARI за 6 млрд доларів, при цьому власники італійського бренду отримують 3% акцій компанії LVMH. Ця угода ще більше зміцнила позиції BVLGARI на міжнародному ринку.

Підбір аналогів парфумів Булгарі

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки “BVLGARІ”: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, клікніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Прокрутити вгору