Cacharel

Торгова марка Cacharel – молодіжний люксовий бренд з французьким корінням, який випускає під своєю торговою маркою парфумерію, одяг, взуття та аксесуари до них. «Кашарель» – один із найбільших у світі будинків моди, вироби якого відрізняються оригінальністю та несподіваними рішеннями.

Кашарель – птах щастя

Майбутній дизайнер Жан Буске (Jean Bousquet) народився 1932 року і виріс у сім’ї продавця швейних машин у Парижі. Не дивно, що Жан з дитинства поринув у світ моди і був не з чуток знайомий із технологією пошиття одягу. Його доля була зумовлена: після школи юнак пішов навчатися в технічний коледж на кравця, після закінчення якого пропрацював два роки дизайнером. У 26 років Жан повернувся до рідного Парижу і заснував власне ательє з пошиття жіночих сорочок, орендувавши приміщення у кварталі Ле-Маре. Справи Буске йшли вгору, і незабаром він уже замислився над створенням власного будинку моди.

Одного разу, гуляючи парком Камарг у Провансі, молодий дизайнер побачив маленьку пташку з сімейства качиних – чірка-тріскунка, яку місцеві жителі називають “кашарель”. Вуаля, подумав він, непогана назва майбутнього бренду! У 30 років Буске переїхав до міста Ним, де відкрив модний будинок під вивіскою Cacharel. Так скромна сіра качечка стала птахом щастя для молодого підприємця.

Путь к вершине модного Олимпа

Жан Буске був сповнений надій та ідей, мріючи вписати своє ім’я в історію моди. Перший крок на шляху до слави – пошиття жіночих сорочок з крепону (тонка тканина з вовняних скручених ниток, що має шорстку структуру). Нововведення полягало в тому, що раніше крепон використовували в основному для пошиття нижньої білизни. Але ця тканина заслуговувала на більше: приємна на дотик, що зігріває в прохолоду і охолоджує в спеку. Крім того, тканина була недорогою і обіцяла суттєву економію.

З перших кроків вималювалася філософія Cacharel: комфорт та економія – саме на ці стовпи спирається торгова марка під час створення своєї продукції. Одягу від Кашарель притаманний молодіжний стиль з його яскравими фарбами, а також жіночність, яка проявляється у витонченості та легкості.

Дебютна колекція блузок Cacharel була представлена на паризькому Тижні моди у 1963 році. Вироби з крепону привернули увагу публіки своєю життєрадісністю та новим прочитанням жіночої природи. Готовий одяг високої якості, яскрава рекламна кампанія із залученням зірок та відомих моделей – це дозволило сорочці з крепону стати справжньою сенсацією.

Успіх колекції остаточно закріплено випуском журналу ELLE, на обкладинці якого красувалася топ-модель Ніколь де Ламарже в блузі Cacharel. Ця подія зробила бренд гравцем міжнародного рівня. Новинка швидко завоювала серця жінок, а найсміливіші модниці навіть воліли носити ці блузи без спідньої білизни. До кінця 1963 року було продано понад 30 тисяч таких сорочок. Наступною геніальною ідеєю Буске стала тканина Liberty із суміші бавовни та шовку. З цієї тканини було створено романтичну колекцію Flower power («Влада квітів»). Вироби з Liberty користувалися надзвичайною популярністю у Великій Британії.

Тепер одяг від Кашарель можна знайти у гардеробі будь-якої модниці. Буске набуває світової популярності, а торгова марка Cacharel досягає найвищого розквіту.

Образ, створений Cacharel – простий, романтичний, квітковий, яскравий – дуже імпонував руху хіпі. Але, на жаль, популярність такого стилю пішла у минуле разом із самим рухом.

Курс на молодь та технології

У 1995 році бренд відкрив напрям чоловічого одягу, керівництво яким здійснює турецький холдинг Aydinli Group (який також контролює виробництво US Polo та Pierre Cardin).

1997 року торгова марка стала найбільшим експортером готового одягу у Франції.

З приходом у компанію епатажної подружньої пари дизайнерів Сюзанн Клеменс (Suzann Clеments) та Інасіо Рібейро (Inasio Ribeiro) розпочався ренесанс популярності Cacharel. Клеменс і Рібейро вдихнули в бренд чарівність та безтурботність. У 2008 році дизайнери покинули компанію, щоб присвятити себе роботі над власним брендом, а на їхнє місце прийшла 33-річна Естер Ангула (Esther Angula), яка до цього працювала в команді Emilio Pucci та Prada. За останнє десятиліття керівництво компанії змінювалося кілька разів, намагаючись реалізувати нові ідеї, які диктує сучасне життя.

З 2019 року бренд перейшов на цифрову модель продажів, виробляючи лише найпопулярніші моделі одягу. Замість звичних двох колекцій торгова марка представляє 5 колекцій на рік: весняна, літня, осіння, зимова та святкова. Новий креативний директор Паскаль Мілле підкреслює, що тепер любителям бренду не потрібно чекати півроку, щоб придбати одяг: «Якщо ви бачите товар Cacharel в жу

рналі і закохуєтесь в нього, ви можете купити його відразу». Крім того, «Кашарель» знизив ціну на свої продукти, щоб зробити їх доступнішими для молоді.

Парфумерний старт

Історія парфумерного напряму Cacharel бере початок у 1975 році, коли Жан Буске надав концерну L’Oreal ліцензію на створення косметики та парфумерії Cacharel. Для розробки унікального ароматного образу для юних дівчат було запрошено цілу команду експертів, які працювали над створенням аромату протягом трьох років. Результатом був випуск аромату Anaïs Anaïs, який став парфумерним символом бренду та здобув кохання тисяч жінок по всьому світу. Рекламувати парфумерний твір довірили Кейт Мосс.

Існує дві версії походження назви аромату. Перша говорить, що найменування духам дали на честь перської богині родючості та любові Анаїтіс. Згідно з іншою, більш прозаїчною версією, парфум отримав свою назву завдяки письменниці Анаїс Нін, яка творила в пікантному жанрі еротичних оповідань.

Чому в назві ім’я “Анаїс” повторюється двічі (до речі, такий прийом використовується брендом досить часто)? У Cacharel пояснюють це двоїстістю природи речей – таких, як холод та спека, світло та темрява, кохання та ненависть. Таким чином, духи «Анаїс Анаїс» розкривають дві протилежні сторони жіночності.

Аромат займав перші рядки у рейтингах популярності парфумерії понад десятиліття. У 1983 році дебютний парфум бренду став одним з найбільш продаваних ароматів у США, а в 1989 році отримав статус парфуму Великобританії, що найбільше продається. Anaïs Anaïs і досі входить до десятки найулюбленіших ароматів у багатьох країнах.

Парфюмерия Кашарель

Після такого успішного старту були й інші аромати бренду. Найбільшою популярністю у жінок мають парфуми Amor Amor, Eden, Scarlett, Noa Noa, Liberte. Чоловіки віддають перевагу Cacharel pour Homme, Amor Pour Homme, Amor pour Homme Sunshine.

Концепція Cacharel – поєднання ліній одягу та парфумерії для отримання цілісного образу, що підкреслює поетичну мрійливість і дух романтизму. Парфумерія бренду вирізняється своєю яскравістю та оригінальністю. Незважаючи на несумісні на перший погляд компоненти, аромати Cacharel відрізняються неймовірно гармонійним звучанням.

2005 ознаменувався виходом ще одного бестселера від Caсharel – квітково-фруктового аромату Promesse («Обіцянка»), обличчям якого стала знаменита модель Летиція Каста. Звучання парфуму позиціонується як легке, освіжаюче та ніжне – ідеальний весняний аромат для дівчат віком від 15 до 30 років.

У 2007 році бренд представив колекцію одягу та аксесуарів Liberte (у перекладі з французької – «свобода»), доповнену однойменним ароматом. На створення квіткового «запаху свободи» парфумерів надихнув популярний у Франції апельсиновий бісквіт Chamonix. Рекламувала новий аромат бразильська супермодель Жизель Бюндхен (Gisele Bündchen), яка була обличчям знаменитого бренду.

Рік за роком обсяги продажу парфумерії Cacharel збільшувалися, а потім навіть перевершили обсяги продажу готового одягу, забезпечивши бренду стабільний фундамент для розвитку.

У 2018 році Cacharel випустили нову колекцію та аромат Yes I Am («Так, це я»). Парфум одягнений у яскравий символ жіночого початку – чудовий флакон у вигляді губної помади червоного кольору. Бурштиново-квітковий аромат втілив образ світу, повного фантазій та бажань. Успіх парфуму був підтриманий фланкерами: квітково-фруктовою версією 2019 року Pink First та янтарно-ванільним ароматом Fabulous 2020 року. Останнім шедевром у цій лінійці ароматів став квітково-фруктовий аромат Glorious, випущений у 2021 році.

Підбір аналогів парфумів Кашарель

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки “Cacharel”: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадиффузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, кликніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Кошик
Догори