Chopard

З чого все починалося

Історія знаменитого бренду Chopard розпочалася у 1860 році, коли швейцарський майстер Луї-Улісс Шопар відкрив у Сонвільї годинникову майстерню. Механізми, створені Шопаром, можна назвати новаторськими на той час, тому в нього швидко з’явилися заможні і імениті покупці. У годиннику завжди цінувалися надійність і точність, і в майстернях Луї-Улісса вже в той час вироблялися хронометри та годинники, які за цими параметрами були близькі до ідеалу.

У ті далекі часи вартові майстри нерідко вдавалися, висловлюючись сучасною мовою, аутсорсингу. Іншими словами, збирання різних частин годинникових механізмів довіряли стороннім виконавцям. Серед них було чимало місцевих селян, які були не проти підзаробити, особливо у зимовий період. Цей метод використовували і майстри Chopard. По завершенню робіт головний годинникар забирав готові компоненти, щоб виконати остаточне складання та обробку годинника.

1915 року Луї-Улісс передає управління компанією своєму синові, Полю-Луї, який на той момент розміняв шостий десяток. Він починає активно розширювати виробництво, відкриваючи нові майстерні в Ла-Шо-де-Фон (штаб-квартира підприємства і досі знаходиться у цьому містечку). Незадовго до початку Першої світової війни Поль-Луї переніс виробництво до Женеви, яка вже тоді вважалася світовою столицею вартового мистецтва.

У 1943 році кермо правління сімейним бізнесом перейшли від Поля-Луї до його сина Поля-Андре. Післявоєнні роки виявилися для сімейного бізнесу Шопар дуже непростими: попит на дорогий годинник впав, виробництво довелося скоротити, і на підприємстві працювало лише п’ятеро майстрів. У 1960-х Поль-Андре став серйозно подумувати про продаж компанії, оскільки його наступники явно не збиралися йти стопами батька.

Новий господар

Приблизно того ж періоду німецький годинниковий майстер та ювелір Карл Шойфеле ламав голову над тим, як вийти на новий рівень бізнесу. Оскільки йому завжди були потрібні складові для власного виробництва годинника, він вирішив придбати майстерню в Швейцарії. Він розмістив оголошення в газеті і незабаром вирушив до Женеви на зустріч із потенційними продавцями. Гідних кандидатів не виявилося, і Шойфелі вже збирався їхати додому, несолоно хлібавши, проте в останній день свого перебування в Женеві він зустрівся з Полем-Андре Шопаром. Мабуть, це була доля, оскільки бізнесмени вдарили по руках буквально за півгодини після знайомства. Так компанія Chopard знайшла нового власника.

Тестем нового господаря Chopard був успішний німецький бізнесмен Фріц Руф, за підтримки якого компанія почала стрімко розвиватися. Угода, яку Карл уклав з Шопаром, дала сім’ї Шойфеле можливість стати частиною елітної спільноти швейцарських годинникарів. Невгамовна енергія і ділова хватка, яку Карла успадкував від батьків, допомогла йому підняти компанію Chopard з колін і суттєво збільшити виробничі потужності. У 1975 році компанія виросла настільки, що їй довелося переїхати зі столиці в більш просторі приміщення в Мейріні, а в 1986 відкривається перший бутік Chopard в Женеві.

Сімейна естафета

Починаючи з 1980-х, турботу про сімейний бізнес поклали на свої плечі спадкоємці Карла та Карін – Каролайн та Карл-Фрідріх. На сьогоднішній день вони є співпрезидентами Chopard. В основі успіху лежить принцип поділу праці. Каролайн Шойфеле відповідає за жіночі колекції годинників та прикрас, створюючи справжні шедеври ювелірного мистецтва. Її брат, у свою чергу, займається виробництвом чоловічих годинників. З 1990-х він також керує фабрикою у Флер’є, де народжуються легендарні механізми L.U.C.

В 1996 Chopard будує фабрику в містечку Флер’є. Карл-Фрідріх завжди мріяв налагодити повний цикл виробництва всіх деталей для годинників, що випускаються брендом. У тому ж році була створена перша модель годинника, кожен гвинтик якої був виготовлений на заводі Chopard. Годинник, який отримав назву “L.U.C. 1860” успішно витримав спеціальні тести, необхідні для отримання елітного тавра, якого удостоюються лише справжні швейцарські механізми. До речі, назва годинника – це ініціали засновника компанії, Луї-Улісса Шопара, і рік, в якому він відкрив свою першу годинникову майстерню. 1997-го ця модель отримала найпрестижнішу нагороду «Годинник року». Премія присуджується особливим журі, до якого входять представники компаній, що продають годинник, а також журналісти, які займаються цією темою.

У 1998 році Chopard стала партнером Канського кінофестивалю, а майстри компанії удосконалили дизайн знаменитої “Золотої пальмової гілки”. Chopard також спонсорує вручення престижної нагороди “Відкриття року” цього фестивалю.

У 2010 році компанія Chopard відзначила своє 150-річчя, і до цього моменту ймовірний річний обсяг продажів компанії склав близько 550 мільйонів євро (з яких 250 мільйонів припадає на годинники) у сотні магазинів по всьому світу.

У 2014 році продаж Chopard становив 800 млн швейцарських франків (915 млн доларів США), а кількість співробітників по всьому світу становила близько двох тисяч осіб, з яких 900 працювали у Швейцарії. Щороку компанія виробляє близько 75 тисяч пар годинників і приблизно стільки ж ювелірних виробів.

На всіх хронометрах марки Chopard красується по два знаки, що гарантують унікальну швейцарську якість. Один з них – знаменитий женівський знак якості, другий – тавро “Якість з Флер’є”. Щороку Chopard випускає близько 4,5 тисячі легендарних механізмів L.U.C.

Парфумерний рай від шопард

У 1992 році компанія Chopard розпочала співпрацю з парфумерним гігантом L’Oreal. Дебютний парфум від Chopard, солодкий жіночий аромат Casmir, був представлений у 1992 році, мав великий успіх та породив серію фланкерів. Перший чоловічий аромат Heaven з’явився в 1994 році. Компанія пропонує багато своїх ароматів у флаконах, дуже схожих на дорогоцінні камені (наприклад, флакон духів Wish 1999 року був імітацією діамантового кристала). Chopard регулярно випускає аромати, які є своєрідним доповненням до чергової колекції годинників або ювелірних прикрас – наприклад, лінійка ароматів Happy Spirit, у яких є відповідна колекція годинників.

У парфумерній базі ароматів дизайнера Chopard на сьогоднішній день представлено понад півсотні ароматів. Найраніший аромат цього бренду був створений у 1986 році, найбільш пізній – у 2020 році. У різні роки з Chopard співпрацювали такі імениті парфумери, як Наталі Лорсон, Тьєррі Вассер, Мішель Альмерак, Альберто Морільяс, Марк Бакстон, Олів’є Польж, Бруно Йованович, Емілі Копперман, Домінік Ропьйон, Веронік Найберг, Дора Наґріш, Алрато Найгріг, Дора Багріш Ніколя Больє, Лукас Сьюзак, Луїза Тернер, Мішель Жірар.

Будучи символом природної і позитивної парфумерії, Chopard ставить природу, етику та розкішні натуральні речовини в серці свого парфумерного всесвіту. Chopard – це аромати світового класу, виготовлені з натуральних компонентів найвищої якості, які постачаються із надійних джерел з усього світу.

Chopard декларує єдину ольфакторну та соціальну філософію. Бренд прагне дотримуватися найвищих стандартів, відстоюючи індивідуальність, натуральність та позитив — основні цінності, що лежать в основі його парфумерного всесвіту. «Завжди робіть все можливе, будьте ласкаві, щедрі та відкриті для інших. Будьте щасливі! Саме позитивний погляд на життя просуває нас уперед», – каже Каролайн Шойфеле.

Підбір аналогів парфумов Шопард

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки “Chopard”: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, кликніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Кошик
Догори