Escada

Історія парфумерного бренда Escada

Німецький бренд Escada був заснований в 1976 році подружньою парою Лей. На той час Вольфганг Лей мав за плечима успішний досвід управління бізнесом в декількох великих компаніях. Його красуня-дружина Маргарет була відставною супермоделлю і перспективним дизайнером жіночого одягу з дипломом Стокгольмської королівської школи.

Назву для свого проекту вони вибрали досить незвичайним чином. Якось, подорожуючи по Ірландії, супруги вирішили заглянути на іподром і спробувати щастя на тоталізаторі. Скаковий кінь по імені Ескада, на яку було зроблено ставку, подарувала подружжю Лей непоганий виграш, заодно ставши талісманом майбутньої імперії моди.

Логотип бренду являє собою дві дзеркально відбиті букви E, що вельми символічно, оскільки подружжя з самого початку чітко розділили сфери своїх службових обов’язків. Маргарет займалася творчою складовою і проектувала нові колекції, а Вольфганг був генератором бізнес-ідей, комерційним директором і головним маркетологом.

У 1978-му відбувся показ першої колекції жіночого одягу від Escada. Дебют мав гучний успіх, а критики особливо відзначили оригінальну вишивку, аплікації та інкрустації, а також цікаві поєднання кольорів і візерунків, які прикрасили вбрання. Згодом колекції елітного одягу стали виходити двічі на рік, забезпечуючи стабільне зростання і успішний розвиток компанії.

Ідеї Вольфганга були настільки передовими для того часу, що деякі придумані ним концепції успішно використовуються й донині. Зокрема, він вважав якість обслуговування наріжним каменем успішного ведення бізнесу. Однією з «фішок», яка вигідно відрізняла Escada від конкурентів, був той факт, що з моменту презентації нової колекції до її потрапляння у фірмові магазини бренду проходило не більше місяця. Вольфганг також придумав випускати на додаток до кожної літньої колекції спеціальні парфуми, які служили витонченим доповненням до одягу.

Презентація першого парфуму Escada, що отримав назву Margaretha Ley, відбулася в 1990 році. Основу композиції складають ноти гіацинтів, які асоціювалися у Маргарет з її щасливим дитинством, проведеним у Швеції. Новий напрямок виявився настільки успішним, що незабаром компанія створює окрему лінію косметики та парфумерії Escada Beaute.

На жаль, незабаром для компанії настають важкі часи. У 1992-му раптово помирає Маргарет, і в умовах наставшої в той же період глобальної економічної кризи бренд змушений значно скоротити персонал і розпродати частину активів. Новий генеральний дизайнер компанії Міхаель Штольценбург знаходить нові стратегії та шляхи розвитку, завдяки яким у Escada відкривається друге дихання. Одна з успішних знахідок Штольценбурга – випуск вже «розкручених» духів обмеженими тиражами, що підігрівало інтерес публіки і суттєво збільшувало обсяги продажів.

В даний час торгова марка Escada належить відомому індійському мультимільярдерові. Бренд, який випускає одяг, модні аксесуари та парфумерію класу «люкс», представлений майже 400 фірмовими магазинами по всьому світу.

Підбір аналогів парфумів Ескада

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки “Escada”: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, кликніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Прокрутити вгору