Lacoste

Історія парфумерного бренда Lacoste

Компанія Lacoste, яка була заснована в 1933 році у Франції, займається виробництвом і реалізацією парфумерії, спортивного одягу, взуття та аксесуарів. Найвідоміший товар бренду – культова сорочка-поло з логотипом у вигляді алігатора.

Рене Лакост – зірка тенісу та інноватор

У 1919 році Рене Лакост, п’ятнадцятирічний син успішного французького бізнесмена, поїхав до Англії, батьківщини знаменитого Вімблдонського турніру, і «захворів» грою в теніс. Свій перший турнір він виграв у віці 17-ти років.
Шанувальники захоплювалися технікою Лакоста і пророкували йому блискучу кар’єру професійного тенісиста. Він чудово тримався під час матчів: завжди грав з повною самовіддачею і йшов з корту з незмінною посмішкою на обличчі, навіть зазнавши прикрої поразки. Згодом він довів свої технічні навички до досконалості, а його фірмові «спонтанні» удари, як правило, заставали суперників зненацька.

У 20 років Лакост вже брав участь у Вімблдонському турнірі, програвши лише у фіналі, але вже наступного року завоював трофей. За свою недовгу кар’єру (Рене покинув спорт у 1929 році) він 10 разів вигравав турніри Великого Шолома – найважливіші змагання в тенісному світі.

Для своїх тренувань француз винайшов машину, що подає м’ячі, яку потім став випускати в промислових масштабах під маркою Dunlop. Крім того, він ввів в ужиток практику обмотування ручки тенісної ракетки спеціальною стрічкою.

Лакост одружився на чемпіонці з гольфу Сімоне Тіоне де ла Шом, яка ставала чемпіонкою Франції 13 разів. Симона подарувала чоловікові дочку і трьох синів. Дочка Катерина пішла по стопах матері і стала чемпіонкою світу з гольфу. Рене Лакост завершив свою земну подорож у 1996 році, а Симона пережила його на п’ять років.

Хто придумав емблему Lacoste?

У 1923 році в газеті Boston Evening Transcript була опублікована стаття про те, як Рене Лакост посперечався з капітаном своєї збірної Аланом Муром на саквояж з крокодилової шкіри, що він виграє місцевий турнір. І хоча Лакост в той раз не став чемпіоном, журналісти відзначили, що боровся юний спортсмен не гірше за крокодила.

Мабуть, це прізвисько сподобалося Рене, і в 1927 році він попросив свого друга Роберта Жоржа розробити для нього персональний логотип із зображенням крокодила. Вперше емблема з’явилася на білому піджаці спортсмена – і відразу принесла удачу. В тому році Лакост став першою ракеткою світу, вигравши Ролан Гаррос і Вімблдон в «одиночці» і в парі, а також Відкритий чемпіонат США в одиночному розряді.

Перші кроки у світі моди

Одного разу Рене побачив, як його знайомий вийшов на корт у трикотажній сорочці з короткими рукавами. Лакост вирішив, що це набагато зручніше, ніж традиційні для того часу білі бавовняні сорочки. У 1926 році тенісист виступав на US Open в пошитій на замовлення трикотажної футболці з трьома ґудзиками, відкладним коміром і рукавами до ліктя. Незабаром багато тенісистів почали копіювати його стиль.

Після завершення кар’єри в тенісі Рене спільно з Андре Житло (власником найбільшої у Франції фірми, що виготовляє трикотажні вироби) заснував підприємство La Societe Chemise Lacoste, що перекладається як «Компанія сорочок Лакоста».

Першим продуктом бренда Lacoste була тенісна сорочка з логотипом крокодила, яка залишається хітом продажів і донині. Це був перший випадок за всю історію моди, коли емблема була зображена на зовнішній стороні одягу. Крім одягу для тенісистів, фабрика Lacoste також виробляла сорочки для занять гольфом і вітрильним спортом.

Розвиток бренду

Рене Лакост відійшов від справ у 1963 році, передавши управління компанією своєму старшому синові Бернару. Під його управлінням Lacoste досягла найбільших успіхів, завоювавши американський ринок США і ставши флагманом стилю «преппі» в 1980-х роках. Також компанія розширила асортимент іншими предметами одягу, взуттям, аксесуарами та парфумерією.

Після смерті Бернара Лакоста у 2006 році управління компанією перейшло до його брата і соратника Мішеля Лакост і племінниці Софі Лакост. З їх приходом компанія переглянула концепцію виробництва, передавши ліцензію та право використання товарного знаку іншим компаніям. Так, Procter & Gamble отримали ексклюзивну ліцензію на випуск парфумерної продукції, а Samsonite – права на виготовлення сумок і шкіряних виробів під торговою маркою Lacoste.

Згодом Мішель і Софі вирішили продати свої частки іншому акціонеру – ритейлеру зі Швейцарії Maus Freres. У 2012-му частка акцій Lacoste, що належали Maus Freres, становила 93,3%.

У жовтні 2016 року Coty Luxury придбали у Procter & Gamble десять ліцензій, включаючи Lacoste.

Парфумерна лінія Lacoste

1968 рік – з цього моменту беруть початок парфуми Lacoste. Першим ароматом став “Lacoste” – парфум для чоловіків в мінімалістичному оформленні з незмінним крокодилом, розроблений спільно з парфумерним генієм Jean Patou. З тих пір кожен флакон з оригінальною парфумерією Lacoste прикрашений емблемою з зображенням крокодила.

У 2020 році в парфумерній лінійці Lacoste Fragrances налічується понад 70 ароматів. Це популярні чоловічі парфуми Essential, Pour Homme, Challenge, а також легка і іскриста парфумерія для жінок Touch Of Pink, Dream Of Pink і Pour Femme. Найчастіше в парфумерії Lacoste зустрічаються ноти мускусу, ветівера, сандалового дерева і пачулі, також часто використовуються запахи грейпфрута, жасмину і мандарина.

Ранні серії ароматів для жінок і чоловіків відображали спортивну тематику: парфуми для жінок та чоловіків із серії «L. 12.12» в оригінальних флаконах квадратної форми з зображенням алігатора прозоро натякають нам на популярну сорочку-поло. Перший каталог сорочок «L. 12.12» був опублікований ще в 1933 році. Загадкова абревіатура розшифровується наступним чином: L – перша буква назви бренду, 1 – матеріал сорочки, бавовна піку, 2 – короткий рукав, а 12 — номер моделі з відкладним комірцем.

Одним з найпопулярніших ароматів для молодих чоловіків є «L. 12.12 Blank», який символізує ту ж білу сорочку-поло. Підтримуючи відданість спорту, в 2012 році Lacoste випустив до літніх Олімпійських ігор у Лондоні лімітовану серію цього парфуму. Флакони були поміщені в футляри з зображенням фірмового крокодила. Емблеми Lacoste були розфарбовані у кольори прапорів країн-учасниць Олімпіади.

Підбір аналогів парфумерії Лакост

В онлайн-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Lacoste у вигляді духів, масляних духів, парфумерних вод, аромадиффузорів та антисептиків для рук. Щоб ознайомитися з продукцією – клікніть на парфум, що Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Прокрутити вгору