Lancome

Історія парфумерного бренду Lancome

Засновник французького парфумерного бренду Lancome Арман Петижан, що народився в 1886 році, провів свою юність в Латинській Америці. Його сім’я експортувала з Європи різноманітні товари: від деталей для паровозів до алкоголю та парфумерії. Коли почалася Перша світова війна, Петижана призвали у французьку армію. Незабаром йому було доручено супроводжувати чилійську і бразильську делегації в ході їх візиту до Франції. Посли були так зачаровані красномовством юного Армана, що французи змогли заручитися підтримкою південноамериканських союзників. Уряд високо оцінив дипломатичні таланти Петижана, і після війни йому навіть пропонували очолити міністерство пропаганди Франції. Однак долею йому був визначений шлях, далекий від політики…

Справжнім покликанням Армана було створення ароматів, тому через деякий час він поступив в учні до легендарного парфюмера Франсуа Коті. У його компанії Петижан працював майже два десятки років, причому кар’єра була настільки успішною, що в підсумку він зайняв крісло директора парфумерного будинку Coty.

У 1935 році Арман, який багато років плекав мрію придумати духи, що будуть визнані кращими в світі, вирішує створити власний парфумерний бренд. В якості імені для нової компанії він використав назву стародавнього замку Lancosme, з якого прибрав одну букву і додав характерний артикль над буквою «О». Замок Ланкосм був знаменитий тим, що навколо нього росла безліч прекрасних троянд різних видів і відтінків, а Петижан завжди обожнював ці квіти. Крім того, назва «Ланком» легко запам’ятовувалася і вимовлялася однаково милозвучно на будь-якій мові світу.

Початковий логотип компанії Lancome за сучасними мірками був надто складним і химерним. Кожен з трьох знаків відповідав певним напрямом діяльності бренду: троянда символізувала парфумерію, лотос – засоби для догляду за шкірою, а лукавий херувимчик – засоби для макіяжу. З часом логотип став не таким громіздким і більш сучасним, трансформувавшись в стилізоване зображення троянди.

При створенні дебютних ароматів Петижан керувався мудрими порадами, які йому колись дав старий майстер Коті. Франсуа не втомлювався повторювати своєму юному учневі, що справжній парфумерний шедевр неодмінно повинен поєднувати в собі три якості:

  • ідеально вивірена ароматична композиція;
  • бездоганний зовнішній вигляд флакона і упаковки;
  • мінімально можлива ціна.

Створювати неповторні аромати і розробляти революційні формули косметичних засобів Арману допомагали талановиті хіміки Велон і Медінскі. Унікальний дизайн флаконів, в які розливалися духи «Ланком» – заслуга художника Делома, з яким Петижан працював ще у Коті. Згодом Жорж буде призначений на посаду арт-директора Lancome, яку він займатиме впродовж трьох десятків років. До речі, флакони культових ароматів тих років – Magie, Marrakech (творіння іншого знаменитого художника, Рене Лаліка), Cachet Bleu давно стали раритетами, і колекціонери віддають за них на аукціонах величезні гроші.

Старт нової компанії опинився, без всяких перебільшень, стрімким. Не минуло й року з моменту створення бренду, а продукція Lancome вже була представлена в 30-ти країнах світу. У 40-х – 50-х роках минулого століття великою популярністю користувався відновлюючий крем Nutrix, до складу якого входили вітаміни, білки і натуральна сироватка, стимулюючі, за словами творців, регенерацію шкіри. Покупцям так полюбився цей крем, що його часто використовували не тільки за прямим призначенням, але і як ліки при опіках, порізах, укусах комах і т. п. За чутками, англійський міністр оборони тих років навіть називав крем від Lancome в числі найбільш ефективних засобів для лікування опіків від ядерного вибуху.

Ще один шедевр від Lancome, знаменитий парфум Tresor (фр. «Скарб») з терпкою східної композицією побачив світ на початку 1950-х. Чудовим виявився не тільки сам аромат, але й флакон, який був виготовлений у вигляді величезного багатогранного діаманта, увінчаного кришталевої кришкою. Презентація нових парфумів супроводжувалася грандіозним балетним шоу.

Паралельно з парфумерною лінією Lancome успішно розвивається косметичний напрям – так, у 1955-му була випущена лінійка засобів по догляду за шкірою Ocean, до складу яких входила морська вода і натуральні водорості. Дуже сміливі рішення, що стали революційними для тієї епохи, були реалізовані на терені декоративної косметики. В ті роки практично всі існуючі помади були дуже стійкими за рахунок того, що вони просто висихали на губах. Звичайно, це був не найкращий варіант з точки зору здоров’я та естетики. Парфумери Lancome придумали помаду блідо-рожевого кольору Rose de France, яка робила губи соковитими і м’якими, зберігаючи і підкреслюючи їх природну красу.

На початку 1960-х Арман Петижан, досягнувший поважного віку, передав управління компанією своєму синові, Арману. Через декілька років бренд став частиною парфумерно-косметичного конгломерату L’Oreal. Останніми ароматами, створеними Lancome за життя Петижана, стали Climat та Eau de Lancome. У 1970 році великий маестро парфумерії покинув цей світ. На сьогоднішній день бренд Lancome є одним з визнаних лідерів в люксовому сегменті світового парфумерного ринку. Штат консультантів компанії, представленої в більш ніж 130 країнах світу, нараховує близько 20 тисяч чоловік.

Підбір аналогів парфумерії Ланком

В онлайн-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Lancome у вигляді духів, масляних духів, парфумерних вод, аромадиффузорів та антисептиків для рук. Щоб ознайомитися з продукцією – клікніть на парфум, що Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Прокрутити вгору