Nasomatto

Історія парфумерного бренда Nasomatto

Алессандро Галтьєрі, майбутній креативний керівник бренду Nasomatto, з дитинства пристрастився до незвичайних ароматів: ще зі шкільної лави майбутній парфумер експериментував поєднуючи парфуми відомих брендів і аромати, що оточують його в побуті. Для своїх експериментів він використав пробники парфумів, які раніше часто вкладали у друковані видання модних журналів.

Пристрасть до пізнання світу запахів і створення нових ароматів тільки посилювалася з часом і привела Алессандро до престижної парфумерної школи в Німеччині, де його навчили створювати аромати «дідівським» методом, вручну.

На початку своєї кар’єри італійський парфумер Алессандро Галтьєрі брав участь у створенні ароматів для таких компаній, як Valentino, Fendi та Versace. Потім він протягом кількох років успішно співпрацював із відомими нішевими брендами. Втім, радикальні ідеї, якими буквально фонтанував Галтьєрі, все частіше відкидалися його замовниками, тому в якийсь момент ексцентричний італієць вирішив піти своїм шляхом.

У 2007-му він створює бренд Nasomatto (що перекладається з італійської як «шалений ніс») і випускає першу лінійку парфумів, до якої увійшли аромати Silver Musk, Narcotic Venus, Duro, Absinth та Hindu Grass. У наступні роки Nasomatto створив ряд парфумерних бестселерів, серед яких варто відзначити Black Afgano, China White, Pardon і Blamage. До речі, сам Галтьєрі стверджує, що основа для Blamage була створена ним «наосліп»: парфумер просто взяв навмання кілька компонентів, що потрапили під руку.

Презентацію нових ароматів від італійського бренду можна назвати окремим видом мистецтва. Одна з вечірок, присвячених виходу нового парфуму, проходила в приміщенні, заставленому клітками зі свинями та курями. Сам Галтьєрі роз’їжджав залом верхи на коні, пригощаючи публіку десертом, приготовленим у вигляді екскрементів. В одній із дегустаційних кімнат гостей манила до себе лякаюча рука, яка раптово виникала через чорну завісу. В іншому залі треба було засунути голову в муляж гігантського носа, щоби оцінити звучання композиції.

Всі аромати Насоматто виходять лімітованими серіями, які створюються вручну у спеціальній лабораторії. Алессандро спочатку зробив ставку на ореол таємничості, що оточує його витвори. Так він завжди тримає в секреті ноти, що входять до складу тієї чи іншої композиції. Натомість маестро описує вплив, який покликаний надавати парфум. Наприклад, один аромат, за твердженням його творців, викликає у оточуючих справжню істерику, інший – наділяє свого володаря силою супергероя, третій – багаторазово посилює його чоловічу силу. Парфуми від Nasomatto продаються у вигляді духів-інтенс та парфумерних концентратів, і тому відрізняються надзвичайною стійкістю та тримаються на шкірі не менше доби.

Nasomatto для всіх своїх продуктів використовує скляні флакони для парфумів однакової форми: прямокутний паралелепіпед з квадратною основою, а кришка повторює форму флакона. Кожен аромат має свою колірну гаму та колірне рішення кришки – це надає особливої ​​чарівності при покупці цілої колекції брендової парфумерії.

Підбір аналогів парфумерії Насоматто

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Nasomatto: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, кликніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Кошик
Догори