Гарантія повернення або обміну

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія гарантує можливість повернення або обміну товарів належного рівня якості, які не були вживані, протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Якщо виникла непередбачена ситуація, просимо Вас перш за все зв’язатися з нами та повідомити про проблему, що виникла. З великою долею ймовірності, ми знайдемо рішення, що буде прийнятним для Вас.

При комплектації замовлень наші співробітники ретельно перевіряють цілісність парфумерії та упаковки, надійно упаковують товари, щоб вони не деформувались і не розбилися в дорозі. Не зважаючи на ретельний контроль якісті продукції та комплектації, можуть виникати різні нюанси.

У яких випадках діє гарантія?

Ми гарантуємо можливість вернути або обміняти товар, реалізований нашим магазином, якщо він не був вживаний. Примери гарантійних справ:

  • вміст посилки не відповідає найменуванням та/або кількості товарів у замовленні;
  • наявність явних сколів або глибоких подряпин на флаконі;
  • помпа нажимається із значним посиленням або не нажимається зовсім.

Коли інтернет-магазин може відмовити у поверненні або обміні?

Вимушені нагадати про те, що відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у діючому “Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну”, а саме при покупці парфумерної продукції.

Приклади негарантійних випадків, як правило, стосуються товарів, що були у вживанні:

  • виявлена аллергія або індивідуальна непереносимість парфумерії;
  • товар був придбаний у подарунок, і він не сподобався адресату;
  • аромат перестав подобатися або звучить на коже не так, як інший аналогічний аромат.

Щоб протестувати духи або іншу парфумерну продукцію та переконатися, що аромат Вам підходить, а також виключити ймовірність індивідуальних алергічних реакцій, ми пропонуємо придбати пробники духів по 3 мл. Якщо у вас є сумніви щодо вибору аромату або якості продукції, ми рекомендуємо звернути увагу на цей варіант.

Як діяти при виявленні недоліків?

Перш за все, ми рекомендуємо покупцям ретельно оглядати товар в момент отримання в поштовому відділенні. Якщо Ви виявили, що упаковка деформована або на ній є сліди підтікання рідини, обов’язково перевірте товар в присутності співробітника поштового відділення. Якщо Вас щось не влаштує на даному етапі, Ви можете відмовитися від отримання товару прямо на пошті.

Якщо недоліки виявилися після отримання товару, повідомте нам про це на електронну адресу office@smart-smell.com.ua протягом 3-х (трьох) днів з моменту отримання товару. У листі коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути. Для спрощення ідентифікації надішліть листа з використаного для оформлення замовлення адреси і не забудьте вказати номер замовлення та Ваш контактний телефон.

Які існують варіанти вирішення питання в гарантійному випадку?

  • Відмова від отримання на пошті.
  • Повернення товару після отримання.
  • Обмін бракованого товару на якісний.
  • Грошова компенсація.

Протягом 3-х (трьох) робочих днів після отримання посилки ми аналізуємо ситуацію і приймаємо рішення. У разі повернення коштів нам необхідно буде уточнити номер карти, ІПН і ПІБ власника карти.

Протягом наступних 3-х (трьох) робочих днів після прийняття рішення Вам будуть перераховані кошти, відправлена посилка з товаром для заміни або нарахована грошова компенсація для наступної покупки в нашому інтеренет-магазині.

Зв’яжіться з нами, якщо у Вас залишилися будь-які питання або Ви бажаєте уточнити інформацію.