Історія парфумерного бренду Laura Biagiotti


Італійські сімейні традиції

Лаура (Лора) Бьяджотті – італійський модельєр, що отримала від шанувальників ласкаве прізвисько «королева кашеміру». Вона з’явилася на світ в 1943 році в родині, яка володіла ательє з пошиття одягу і проектувала уніформу для авіакомпанії Alitalia. Лаура вивчала археологію в Римському університеті, але незабаром приєдналася до сімейного бізнесу.

В інтерв’ю, яке Лаура дала в 1987 році, вона вимовила дуже зворушливу фразу: “Бути дизайнером моди – це як дати клятву. Це стає релігією всього твого життя”. І вона строго дотримувалася своїх переконань. У 1995 році Бьяджотті була удостоєна нагороди “Лицарський орден Праці”, який вона отримала з рук президента Італії за популяризацію італійської моди в світі і видатний довголітній вклад в цю індустрію.

З 1996 року, після смерті чоловіка Лаури, у веденні бізнесу Лаурі допомагала її дочка Лавінія, яка продовжила керувати брендом після смерті його засновниці. Лаура Бьяджотті прожила щасливе життя довжиною в 73 роки.

З чого все починалося?

У 1965 році Лаура заснувала власну компанію з виробництва одягу зі своїм партнером Джанні Сінья, який згодом стане її чоловіком. Компанія виробляла і експортувала одяг для ряду італійських будинків моди, а потім уклала контракт на виробництво власної марки одягу для модного будинку Анджело Тарлацці.

Бьяджотті також тісно співпрацювала з відомими італійськими модельєрами Роберто Капуччі і Еміліо Шубертом. По мірі розвитку росло і прагнення створювати власний одяг. У 1972 році Лаура представила невелику, але успішну колекцію жіночого одягу, прославившись роботою з тканинами виняткової якості, особливо з кашеміром найніжніших кольорів.

Парфуми від Laura Biagiotti

Аромати Laura Biagiotti не менш популярні в усьому світі, ніж одяг цього італійського дизайнера. На думку самої Лаури, духи повинні підкреслювати індивідуальність жінки, а не домінувати над нею. Аромати Laura Biagiotti сповнені легких і свіжих нот, які ідеально передають атмосферу італійського літа, проте бренд також пропонує більш насичені і чуттєві духи на всі випадки життя.

Аромат Roma, класичний бестселер, відсвяткував своє 30-річчя в 2018 році. Найвідоміший аромат парфумерного будинку унікальний – в ньому поєднуються елегантність і чуттєвість, енергія і витонченість, які суперечать один одному лише на перший погляд. Roma – це спосіб висловити експресивність почуттів, він загадковий і містить в собі унікальну енергію, завдяки чому аромат і став одним з найбільш знаменитих класичних запахів у сучасній парфумерії. На упаковці духів красується зображення давньоримських колон, яке передає дух найвеличнішої імперії у світовій історії.

Laura Biagiotti продовжує пропонувати аромати для чоловіків та жіночу парфумерію у співпраці з Procter & Gamble. База ароматів дизайнера Лаури Бьяджотті налічує більш ніж три десятки ароматів. З моменту випуску дебютного аромату компанії пройшло майже 40 років. З Laura Biagiotti в різні роки співпрацювали такі імениті парфумери, як Софі Лаббе і Хорді Фернандес.

Цікаві факти про бренд

Першопроходець. Лаура Бьяджотті була першовідкривачем нових ринків серед європейських дизайнерів. У квітні 1988 року Лаура стала першою, хто провів показ мод в Китаї, де вона продемонструвала свої знамениті блузи і сукні з натурального шовку і кашеміру. У лютому 1995 року відбувся перший в історії московського Кремля показ мод, на якому Лаура представила свою колекцію.

Логотипи-близнюки. Італійський бренд Laura Biagiotti веде свою діяльність в основному з країнах Євросоюзу, у той час як французький конкурент Balman Paris, заснований в 1945 році, володіє мережею магазинів в США. Довгі роки компанії співіснували, обслуговуючи різні ринки. Ситуація змінилася після того, як в наше життя увійшов інтернет: процеси глобалізації призвели до створення єдиного ринку збуту. Завдяки користувачам всесвітньої мережі з’ясувалося, що логотипи двох компаній практично ідентичні: в основі буква “B”, при цьому у П’єра Балм вплетена буква “P”, а у Лаури Бьяджотті вписана буква “L”. Незважаючи на те, що бренд П’єра старіший, між компаніями була досягнута домовленість, що починаючи з колекцій 2020 року Балман буде використовувати оновлений логотип, який являє собою літеру “B”.

Підбір аналогів парфумів Лаура Біаджотті

  • Laura

    Laura (27)

    Вдихнувши одного разу пахощі цього парфуму, ви ніколи не переплутати його свіже і романтичне звучання з іншими ароматами. Композиція розкриває поєднання акордів ніжних квітів і солодких стиглих фруктів в димці невагомих деревних нот. Цей аромат створений, щоб відновити зв'язок між тілом і душею, знайти довгоочікувану гармонію. Парфум допоможе чуттєвим натурам знайти рівновагу і відкрити в собі незрівнянний ідеал краси. Деревно-квітковий…