Історія парфумерного бренда Nina Ricci

Знаменитий французький дім моди Nina Ricci був заснований Ніною Річчі і її сином Робером на початку 30-х років минулого століття. З 1998 року власником торгової марки Nina Ricci є іспанська компанія Puig.

У віці 25-ти років Ніна почала працювати з відомим модельєром Раффеном. Очевидно, співпраця була взаємовигідною, про що свідчить поява прізвища Річчі в назві бренду. Модному будинку Raffin et Ricci Ніна віддала двадцять років життя, однак після смерті Раффі в 1929 році компанія припинила своє існування. На той момент Ніна була вже досить забезпеченою жінкою, тому вона могла спокійно відійти від справ і займатися вихованням онуків.

Втім, син Ніни, Робер, який володів надзвичайною підприємницькою хваткою і блискучими організаторськими здібностями, був переконаний, що мамі ще зарано думати про заслужений відпочинок. Робер Річчі безмежно вірив у талант матері, і багато в чому завдяки йому в 1932 році на вулиці Капуцинів в Парижі з’явилася вивіска нового модного будинку Nina Ricci. Цільовою аудиторією бренду стали, на відміну від клієнтів багатьох інших французьких кутюр’є, не аристократи, а представники середнього класу.

На початку своєї кар’єри Ніна не могла похвалитися тим, що в її нарядах хизуються нащадки королівських династій, зате її одяг дуже охоче стали купувати дружини нуворишів, великих промисловців і фінансових ділків. Саме завдяки багатим клієнткам італійці швидко вдалося стати однією з найпомітніших фігур на модному небосхилі. Успіхові сприяла і продумана цінова політика, що проводилася Робером: за якістю наряди від Nina Ricci ні в чому не поступалися продукції конкурентів, а ціни були значно демократичнішими.

Сімейний бізнес успішно розвивався. Ніна придумувала і створювала нові моделі та колекції, а Робер займався організаційними питаннями і просуванням продукції бренду. За перші сім років роботи штат будинку Річчі збільшився більш ніж в десять разів, і в 1939 році в ньому працювало майже півтисячі швачок. На той час ательє, що включало в себе майстерню по виготовленню шкіряних виробів і відділ аксесуарів, займало цілих три будівлі.

Під час Другої світової війни підприємство Річчі, на відміну від більшості конкурентів, не припиняло роботу, однак про повноцінний бізнес в таких умовах, звичайно, мови йти не могло. У 1945-му Ніна і ще кілька відомих модельєрів організували перший післявоєнний показ мод, який пройшов в Луврі. На подіумі в нарядах від кращих французьких кутюр’є дефілювали майже дві сотні моделей. Захід мав шалений успіх, і за паризькими показами послідували гастролі по найбільших містах Європи та США.

В середині минулого століття Ніна Річчі поступово почала відходити від справ, і к кінцю 1950-х остаточно залишила сімейний бізнес. Через кілька років компанія стала одним з піонерів напрямку прет-а-порте, продаючи свої моделі в Гонконг і США, де вони виготовлялися і продавалися місцевими виробниками під брендом Nina Ricci. В кінці 70-х Будинок моди Nina Ricci влаштувався на авеню Монтень, по сусідству з Будинком Christian Dior. У 1988 році помер Робер Річчі, і кермо влади перейшло до Жиля Фукса, прийомного сина Робера. Ще через десять років бренд купила іспанська компанія Puig, яка виробляла одяг і парфумерію.

Коротка біографія Ніни Річчі

Ніна Річчі (ім’я при народженні – Аделаїда Нейї) з’явилася на світ в Турині в 1883 році. Її батько був простим шевцем, і в пошуках кращого життя родина перебралася спочатку до Флоренції, а потім до Парижу. Коли дівчинці було 13, її батько помер, залишивши після себе самі борги. Майбутня законодавиця мод почала працювати в галантерейному магазині, попутно осягаючи ази кравецької майстерності. Ніна виявилася настільки здібною ученицею, що вже до 20-ти років вона найняла декількох швачок і відкрила свою невелику майстерню.

Особисте життя Ніни складалася не так вдало. У 21-річному віці вона почала зустрічатися з Луїджі Річчі, який володів квіткової лавкою. Роман розвивався стрімко, і в тому ж році Ніна Нейї стала Ніною Річчі. Через рік у подружжя народився син Робер. Втім, сімейна ідилія тривала недовго, і незабаром після народження дитини Ніна пішла від чоловіка. Залишившись з маленьким сином на руках, вона була змушена заробляти на життя своїми силами.

Подорослішавши, Робер організував сімейний бізнес, який згодом перетворився на знамениту імперію моди Nina Ricci. Романо Річчі, онук Робера і правнук Ніни, став відомим парфумером, який створював аромати, зокрема, для культового бренду Juliette Has A Gun. Ніна Річчі померла в 1970 році, а Робер – в 1988-му. Після смерті Робера компанію очолив його пасинок, Жиль Фукс.

Парфуми Nina Ricci

Автором ідеї створення власної парфюмерної лінії був Робер Річчі. Перший аромат Nina Ricci, який отримав романтичну назву Coeur Joie ( «Услада серця»), був представлений в 1946 році. Розкішні кришталеві флакони для дебютного парфуму були виготовлені майстрами компанії Lalique. Композицію аромату составляли ноти троянди, жасмину, фіалки, ірису, бергамоту та неролі. Автор Coeur Joie – геніальна Жермен Сельє, яку гострі на язик критики охрестили «відьмою від парфумерії». Легкий, сонячний і радісний аромат Coeur Joie немов задав тон усім парфумам, які згодом створювалися брендом Nina Ricci.

Через пару років Франсіс Фаброн створив для Nina Ricci квітковий аромат L’Air du Temps, який залишався мегабестселлером протягом кількох десятирічь. За легендою, парфум був створений на прохання Робера Річчі, котрий мріяв за його допомогою завоювати серце неприступної красуні. Свого часу аромат був настільки популярний, що кожні п’ять секунд у світі хтось купував флакон з цими духами. Третій аромат від Nina Ricci, Fille d’Eve, побачив світ в 1952 році.

У новому тисячоріччі парфумерія стала основним напрямком діяльності компанії Nina Ricci. Найпопулярніші аромати від французького бренду – Love in Paris, Nina L’Elixir, Nina, Premier Jour, Love by Nina, L’air du Temps, Ricci Ricci. До речі, обличчям рекламної кампанії аромату Ricci Ricci була канадська супермодель Джессіка Стем, відома своєю «ляльковою» зовнішністю.

Цікаві факти

  • Справжнє ім’я Ніни Річчі – Марія-Аделаїда. «Ніна» – ласкаве прізвисько, яким її називали в дитинстві близькі.
  • Улюблена прикраса Ніни, з якою вона майже не розлучалася – намисто з перлів.
  • Коко Шанель, яка народилася, як і Ніна, в 1883 році, пережила свою знамениту колегу всього на пару місяців.
  • Ніна вирісла в дуже бідній сім’ї. Розбагатівши, вона придбала деякі звички, властиві багатіям. Так, особистий водій щоранку відвозив її до перукарні на шикарному «кадилаці».
  • Кажуть, що Ніна Річчі практично не малювала ескізів своїх моделей. Вона вважала за краще імпровізувати, працюючи з тканинами безпосередньо на манекенах або манекенницях.
  • Bella

    Bella (27)

    Власниця цього розкішного парфуму - уособлення жіночності і краси. Приголомшлива глибина квіткових нот, підкреслена легкими фруктовими акордами, розкриє ваші найкращі риси. Оточивши себе шлейфом неймовірного аромату, ви витончено та невимушено продемонструєте свою перевагу і ніколи не втратите віру в себе.
  • Luna Blossom

    Luna Blossom (27)

    Аромат має яскраве і насичене звучання. Ольфакторна піраміда являє собою справжній фруктово-квітковий шедевр, який з першої секунди підкорює оточуючих своєю неповторною м'якістю. Аромат можна порівняти з таємничим мерехтінням нескінченно далекій і холодній місяця. Наближається світанок, і скоро на зміну потойбічним тіням прийде веселий щебет птахів, що сповіщає про те, що на небі ось-ось з'явиться нове, куди більш яскраве світило. У…
  • Nina New

    Nina New (27)

    Ця елітна туалетна вода - немов дивовижна казка, наповнена цікавими пригодами і чудесними чарами. Парфум, перша версія якого була створена більше тридцяти років тому, став одним з головних символів знаменитого бренду. Через роки парфумери представили сучасний варіант легендарного шедевра, і його унікальна квітково-фруктова композиція набула великої популярності. Легкий, свіжий, грайливо-чуттєвий, жіночний і чарівний аромат органічно поєднується з образом молодої чарівної…