Shaik

На межі двох культур

Designer Shaik – справжнє втілення східної розкоші, де відображається барвиста спадщина східної культури. Мохаммед Аль Асфур, дизайнер бренду, має талант, працьовитість і почуття стилю – якості, які допомагають йому створювати справжні твори мистецтва. Унікальність бренду, народженого в екзотичній державі Бахрейн, полягає в тому, що він гармонійно поєднує риси двох абсолютно різних культур. Романтика Сходу підкреслюється бездоганним смаком та прагматичністю західних традицій, породжуючи унікальні, чудові предмети розкоші.

На сьогоднішній день бренд представлений більш ніж у півсотні країн по всьому світу, а кількість точок роздрібного продажу перевищила 800. Головний офіс компанії розташувався в передмісті Манами, столиці Королівства Бахрейн. Мережеві офіси Designer Shaik Inc. офіційно зареєстровані у США, Великій Британії та інших великих країнах.

Концептуаліст Мохаммед Аль Асфур

Цей статний, усміхнений чоловік зі шляхетною сивиною завжди ввічливий, доброзичливий і привітний. Здається, Мохаммед Аль Асфур легко знаходить спільну мову з будь-яким – від голови великої компанії до офіціанта в ресторані. Мохаммед відомий своєю екстравагантною пристрастю до шикарних костюмів і різнокольорових шкарпеток, а в його гаражі завжди знайдеться автомобіль, що відповідає настрою господаря. Вранці він може віддати перевагу “Роллс-Ройс” кольору кави з молоком, а після обіду – синювато-чорний “Майбах”.

Коли Мохаммеда просять розповісти про те, як він досяг вершин у бізнесі, дизайнер завжди згадує своє дитинство. «У школі, де я навчався, за кожною партою сиділо п’ятеро дітей. Нам щодня доводилося проходити багато кілометрів за спекою, щоб потрапити на заняття. Тоді багато речей, які сьогодні вважаються абсолютно звичайними, здавались нам чимось фантастичним. Вже в ті роки я почав заробляти перші свої гроші, продаючи манго на ринку. Досвід, який я отримав, стоячи за прилавком, допомагає мені й досі. Ще будучи дитиною, я інтуїтивно розумів, що покупець вибере мене із сотень інших продавців, якщо мій лоток стоїть у правильному місці, а мої манго виглядають трохи краще, ніж такі ж на сусідньому прилавку. Ця нехитра стратегія універсальна: сьогодні ви торгуєте фруктами, а завтра продаєте дорогий наручний годинник».

На питання, у чому секрет успіху в будь-якому проекті, Аль Асфур відповідає: головне – бути вірним своїм ідеалам, принципам, партнерам, клієнтам. «Звичайно, ціль будь-якого бізнесу – це отримання прибутку, але перш ніж я починаю заробляти на якомусь продукті, мені необхідно їм «захворіти». Кожен наш аромат створювався протягом кількох років, тому сьогодні у нас їх лише шість. Зате які це аромати!

Логотип

Мохаммед керує компанією створеної ним компанією Designer Shaik вже протягом трьох десятиліть. Аль Асфур каже, що Shaik (“шейх”) – це образ загадкового принца в стилі коміксів, який прийшов йому на думку, коли він подорожував Європою. Не секрет, що для багатьох європейців східний принц асоціюється зі статним красенем у білому тюрбані, що сидить на породистому арабському скакуні. Так містичний образ, придуманий Аль Асфуром, спочатку став прообразом логотипу компанії, а потім став символом успішного бізнесу, який зародився в далекому 1989 році.

Палаци Шейху

Дизайнерський будинок Designer Shaik відомий своїми унікальними офісами, які також називають Палацами Шейху. У кожному з них, відповідно до назви палацу (їх всього чотири: Палац природи, Палац моди, Палац коштовностей та Палац годинного мистецтва), розробляються та створюються розкішні продукти найвищої якості.

Палац природи відтворює атмосферу безкрайньої пустелі, де народжуються чудові шедеври парфумерного мистецтва. Усі чоловічі парфуми та жіночі парфуми у Палаці Природи створюються з дуже дорогих та рідкісних компонентів. Історія Designer Shaik нерозривно пов’язана з виробництвом ароматів, однак паралельно цьому напрямку бренд створив свій власний, неповторний стиль із усіма супутніми атрибутами розкоші.

У Палаці моди можна помилуватися розкішними, стильними аксесуарами, які стануть розкішним доповненням до жіночого чи чоловічого образу.

Палац коштовностей – це місце, де народжуються ювелірні шедеври дивовижної краси. Тут вручну створюють чудові скриньки, які задовольнять найвишуканіший смак цінителя розкоші. Прикраса з дорогоцінного каміння та металів, що випускається обмеженим тиражем, стане незабутнім, вишуканим подарунком для коханої людини.

У Палаці годинного мистецтва вирує робота, натхненна інженерним талантом найкращих майстрів. Тут проектують годинникові механізми, які вражають новаторськими рішеннями та унікальним дизайном. Цей годинник, без жодного перебільшення – витвір мистецтва, справжній діамант у колекції шанувальника дорогих аксесуарів. А ви знали, що перший годинник від Designer Shaik розроблявся протягом десяти років? Ідеально точний механізм у корпусі з дорогоцінних металів, інкрустованому діамантами, рубінами та смарагдами, прикрасить зап’ястя будь-якого принца.

Парфумерія Шейх

Shaik – це селективна лінія парфумерії класу «люкс» родом із казкового Бахрейну. Створюючи чарівні орієнтальні аромати, фахівці Designer Shaik практично не обмежують свою фантазію у виборі компонентів. “Казка не знає обмежень”, – говорить засновник компанії Мохаммед Аль Асфур, і цей принцип знаходить відображення у парфумах від Shaik. Концепція бренду – органічно поєднати в одному скляному флаконі західну практичність та почуття стилю з романтикою та ореолом загадковості, властивими східній культурі. Парфумерія Designer Shaik – своєрідний емоційний міст, що сполучає Схід та Захід.

Аль Асфур говорит, что ему никогда не хотелось создавать парфюмерию «на любителя». Он предлагает потребителю понятный и практичный продукт, отличающийся высочайшим качеством и изысканным дизайном. По словам Мохаммеда, сейчас парфюмерным направлением занимается его супруга, которая большую часть своей жизни проводит в Лондоне. С момента возникновения идеи нового аромата до того дня, как парфюм появляется в продаже, проходит около пяти лет. Дебютная коллекция, увидевшая свет в 2007 году, получила название Opulent Blue. Это великолепный дуэт из двух божественных, гурманских ароматов – женских духов Opulent Shaik № 33 и мужского парфюма Opulent Shaik № 77.

Флакони

Парфумерія Designer Shaik розливається у флакони, що виготовляються в Італії та Франції. Флакони під назвою Classic відрізняються більш простим дизайном і виготовляються із срібного високоякісного скла, прикрашеного кристалами Swarovski. Другий вид флаконів, який називається Precious є чудовим аксесуаром, зробленим з натурального кришталю, який прикрашається позолотою і дорогоцінним камінням. Ця ексклюзивна розкіш розрахована насамперед на сильних світу цього, які не шкодують грошей на задоволення своїх забаганок. Втім, спустілі пляшечку завжди можна наповнити знову, використовуючи запасну ємність – рефілер. Таким чином ви зможете насолоджуватися красою розкішного флакона протягом багатьох років.

Флакон чоловічого аромату з товстого і важкого скла нагадує силует загадкового принца в арабській сорочці «дішдаша», що розвівається на вітрі. Композиція включає безліч дорогих інгредієнтів: ноти цінних порід дерева, мускусу, спецій, польових трав і квітів. Флакон для жіночих духів схожий на східний обострий кинджал, одночасно нагадуючи контури прекрасного жіночого тіла, що згинається в спокусливому танці живота. Композиція жіночого аромату за складом схожа на чоловічий парфум, але відрізняється більш м’яким, ніжним та жіночним звучанням.

Інгредієнти

Унікальні та якісні аромати Designer Shaik давно сподобалися і жінкам, і чоловікам. На сьогоднішній день бренд випустив кілька ароматів для обох статей, однак у списку парфумів від Шейха досі немає жодного аромату категорії «унісекс». Втім, не варто сумніватися, що в найближчому майбутньому цю прогалину буде заповнено.

Головне табу при підборі компонентів для ароматів Designer Shaik – економія. У парфумерії Шейха використовується лише добірна сировина, або or pur (у перекладі з французької – чисте золото). Трапляється так, що вартість дорогих компонентів в одному ароматі перевищує його кінцеву вартість, але Аль Асфур не звик турбуватися про збитки. “Хіба такі дрібниці будуть хвилювати справжнього принца?”, – сміється Мохаммед. «Репутація дорожча за гроші!»

Підбір аналогів парфумів Шейх

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Shaik: духи, духи-інтенс, масляні духи, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу і антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, кликніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Кошик
Догори