Історія парфумерного бренду Yohji Yamamoto
Yohji Yamamoto – знаменитий бренд, який був створений японським дизайнером Йодзі Ямамото. Творіння цього майстра вражають уяву неповторним поєднанням буйної фантазії і східної стриманості. На думку багатьох знавців високої моди, Yohji Yamamoto стоїть осібно в ряду інших брендів. Шанувальники японського кутюр’є стверджують, що ніхто і ніколи не зможе «розшифрувати» або скопіювати фірмовий стиль загадкового Ямамото.
Біографія
Майбутній підкорювач світу моди з’явився на світ в 1943-му році в Токіо. Батько Йодзі загинув на фронтах Другої світової війни, а мати була звичайною кравчинею. Хлопчик перейняв у матері, яка ростила його одна, залізний характер і вміння поводитися зі швейною машинкою. Йодзі з самого дитинства допомагав мамі малювати ескізи нарядів і не на жарт засмучувався, коли вона копіювала їх із західних журналів, а не вигадувала щось своє. Уже в ті роки він почав будувати плани створення власного унікального стилю.
Втім, після школи Ямамото пішов вчитися на юриста, але, вже закінчивши інститут, все-таки вирішив присвятити своє життя творчості. Навчання тривало в дизайнерському коледжі, де однокурсниками Йодзі були Кензо Такада та Іссей Міяке. Через три роки після закінчення коледжу Ямамото випускає дебютну жіночу колекцію з лаконічною та ємною назвою «Y».
Повіривши в талант сина, мати Ямамото продала свій бізнес і вклала виручені гроші в «розкрутку» нового бренда. Перший офіційний показ колекції Yohji Yamamoto відбувся в 1981 році, проте модні критики не залишили від неї каменя на камені, обізвавши японського дизайнера ідіотом, який зовсім нічого не розуміє у високій моді. Можливо, європейський менталітет був просто не готовий сприйняти такі радикальні нововведення, як нарочито криво обірвані краю одягу і асиметричний покрій моделей.
Незважаючи на настільки холодний прийом, починаючий кутюр’є зовсім не збирався опускати руки і продовжував дотримуватися обраного ним стилю. У його чоловічій колекції 1984-го року тотально домінував чорний колір. Саме поняття розміру просто ігнорувалося, в крої сорочок проглядалася явна асиметрія, а коміри і зовсім були відсутні. Поступово незвичайний стиль Ямамото почав залучати все більшу кількість шанувальників, серед яких були такі знаменитості, як Джек Ніколсон, музиканти групи Duran Duran і Брайан Феррі. До середини 80-х критики остаточно змінили гнів на милість, а за екстравагантним японцем міцно закріпилося звання головного філософа в світі моди.
У «філософа», як зізнається сам Йодзі, цілком європейські смаки і хобі: він обожнює спортивні автомобілі і смачну їжу, тримає вдома відразу трьох собак, захоплюється більярдом і карате, а також грає на кількох музичних інструментах. За словами Ямамото, якби він не був дизайнером, то став би … гангстером або актором.
Цікаві факти
- “Коли в кінці 70-х я почав шити одяг для лінії Y, моєю головною ідеєю було одягнути жінок у чоловічий одяг. Погодьтеся, в цьому щось є – чоловіче пальто, яке приховує і захищає жіноче тіло. Можливо, це було просто бажання захистити жінку від холодного вітру, а може – від нескромних чоловічих поглядів».
- У моделях Ямамото яскравий східний стиль органічно поєднується з європейською класикою. Свого часу японський модельєр прославився своїми чоловічими сорочками з широкими і асиметричними рукавами-кімоно. Не менш відомі «фішки» Yamamoto – безрозмірний одяг (одна модель підходить відразу до декількох розмірів), необроблені шви і відсутність комірів в костюмах і сорочках.
- Мати Йодзі після загибелі його батька все життя в знак жалоби носила виключно чорний одяг. Ямамото успадкував від матері любов до чорного кольору і віддавав йому перевагу в усіх своїх колекціях. На його думку, лише цей колір можна назвати справжнім.
- На початку 2000-х японський дизайнер отримав посаду креативного директора в одному з підрозділів компанії Adidas, де займався створенням нового дизайну кросівок. До цього Ямамото не раз називав дизайн технологічних кросівок потворним, таким чином, на новій посаді у нього з’явилася можливість виправити ситуацію. До речі, саме Ямамото був автором спортивної форми для футболістів мадридського «Реала», представленої в 2014 році.
- Незважаючи на те, що багато хто вважає Ямамото прихильником японських традицій, сам він називає себе космополітом. «Мене абсолютно не хвилюють всі ці уявні відмінності між східною і західною культурами. Я дотримуюся традицій тієї країни, в якій проживаю, і не розумію, чому моя національність викликає такий інтерес».
Парфуми
Перший парфум бренду Yohji Yamamoto, названий просто “Yohji”, був представлений в 1996 році. Через кілька років компанія випускає кілька жіночих ароматів, серед яких були такі визнані хіти, як Yohji Pour Femme та Yohji Essentia. В даний час бренд Yohji Yamamoto представлений на ринку більш ніж двадцятьма ароматами, в композиції яких, як правило, входять досить незвичайні ноти. Без всякого перебільшення можна сказати, що всі аромати Yohji Yamamoto просто чудові. Відмітна особливість духів японського бренду – висока стійкість.
У різні роки модний будинок Yohji Yamamoto співпрацював з найяскравішими парфумерами сучасності: Жаном Керлео, Дороті Пайо, Наталі Фестхауер, Жан-Мішелем Дюр’є, Олів’є Пешо, Жан-П’єром Бетуаром і іншими відомими майстрами. У композиціях бренду найбільш часто використовуються ноти жасмину, бергамота, мускусу і сандалового дерева. Приблизно половина всіх ароматів Yohji Yamamoto була створена французьким парфумером Олів’є Пешо.
Незалежно від того – одяг це або духи, продукція бренду Yohji Yamamoto давно стала еталоном якості і неповторного стилю. Багато відомих дизайнерів визнають, що все творіння Ямамото відрізняє яскравий, самобутній і неповторний стиль. Побалуйте себе і своїх близьких – спробуйте парфуми від знаменитого японського майстра. У нашому магазині ви завжди можете купити аналоги ароматів Yohji Yamamoto.
Підбір аналогів парфумерії Едзі Ямамото
В онлайн-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Yohji Yamamoto у вигляді духів, масляних духів, парфумерних вод, аромадиффузорів та антисептиків для рук. Щоб ознайомитися з продукцією – клікніть на парфум, що Вас зацікавив.