Narciso Rodriguez

Сходження до вершин

Американський дизайнер Нарцисо Родрігес

Майбутній кутюр’є Нарцисо Родрігес народився 1961 року в сім’ї кубинців, які емігрували до США. У дитинстві хлопчик експериментував із взуттєвими коробками, перетворюючи їх на мініатюрні будівлі з дверима та вікнами. Пізніше Нарцисо став виявляти інтерес до моди та дизайну одягу, проте його батьки, звичайні робітники, були не в захваті від подібних захоплень сина. Він надихався образами великих акторок першої половини XX-го століття – Одрі Хепберн, Грета Гарбо, Марлен Дітріх і Кетрін Хепберн. Незважаючи на протести родичів, Родрігес поступив до відомої нью-йоркської школи дизайну, а після її закінчення був прийнятий на роботу до модного будинку Anne Klein. Згодом він проектував жіночий одяг для брендів Calvin Klein та Cerruti.

Знакові сукні від Narciso RodrigueZ

Перша леді США Мішель Обама у сукнях від Narciso Rodriguez

Гучну славу Родрігесу принесла біла сукня нареченої, створена ним для церемонії одруження Джона Кеннеді-молодшого та Каролін Біссет, що працювала на той час у компанії Calvin Klein. Ставши знаменитим, Нарцисо відкриває власний бренд, і в 1997-му на міланському подіумі представляє увазі публіки дебютну колекцію жіночого одягу. Наприкінці 1990-х авторитетне журі US Council Of Fashion Designers два роки поспіль визнавало Родрігеса дизайнером року, чого раніше в історії високої моди ніколи не траплялося.

Ще одним знаковим твором Нарцисо стала чорно-червона сукня, в якій Мішель Обама постала перед публікою, коли її чоловік вперше вийшов у світ як обраний президент США. Нарцисо Родрігес був активним прихильником Обами і підтримував його передвиборчу кампанію, різко критикуючи «безлад Буша», якого він звинувачував в уповільненні зростання свого бізнесу. У роки правління Обами справи модельєра різко пішли вгору: 2008-го він викупив за 12 мільйонів доларів 50% акцій свого бренду, які роком раніше був змушений продати американському дизайнеру Liz Claiborne. Мішель Обама стала неофіційним амбасадором бренду. Для свого останнього виходу як перша леді вона також обрала жовту сукню-фуляр від Narciso Rodriguez.

Парфумерія, натхненна мускусом

Колекція парфумерії Narciso Rodriguez

Кожна історія має початок, і для Нарцисо Родрігеса таким початком був єгипетський мускус. У дитинстві друг подарував йому флакончик єгипетського мускусного масла, в запах якого Нарцисо закохався з першої хвилини. Не дивно, що саме єгипетський мускус є найулюбленішою та найчастіше використовуваною нотою у композиціях Narciso Rodriguez.

Парфумерія Narciso Rodriguez поєднує три різні стилі: американський, європейський та кубинський. Родрігесу подобається переосмислювати класицизм у сучасному стилі, поєднуючи чуттєвість та невимушену вишуканість. Нарцисо має надзвичайно особисте бачення позачасової елегантності і втілює її в серії прекрасних флаконів для парфумів.

Перший аромат бренду, що отримав назву Narciso Rodriguez For Her, був представлений у 2003 році у витонченому чорному флаконі у форматі туалетної води (Eau de Toilette). Над створенням парфумерної композиції працювали Френсіс Куркджан та Крістін Нагель, а виробництвом займалася японська фірма Beaute Prestige, яка випускає косметику Shiseido. Ноти єгипетського мускусу, що становили основу композиції дебютного аромату, робили образ його володарки неймовірно сексуальним та чуттєвим. Парфум отримав нагороди FIFI Awards у Франції та США в рік презентації, а через вісім років був визнаний найкультовішим жіночим парфумом.

Оновлену версію аромату у вигляді парфумерної води (Eau de Perfume) було випущено через два роки. Основу ольфакторної піраміди, як і в попередньому варіанті, становили відтінки мускусу, проте завдяки додаванню нот троянди та персику звучання стало яскравішим і насиченішим.

Ще через два роки Родрігес представив публіці перший чоловічий парфум, який був названий Narciso Rodriguez For Him. Далі були бестселери Essense та Musk, представлений у чоловічій та жіночій версіях. Згодом Нарцисо випустив кілька колекцій ароматних засобів для ванної та душу, що також стали хітами продажів.

«Жіночність – це баланс самопізнання, сили характеру, впевненості та інтелекту, поряд із витонченістю та красою, чуттєвістю, інтуїцією та вразливістю.»

Нарцисо Родрігес

На сьогоднішній день Narciso Rodriguez представлений більш ніж 50 парфумерними композиціями, в яких, як правило, домінують ноти мускусу, амбри та троянди. Бренд співпрацює з такими відомими «носами», як Соня Констан, Орельєн Гішар, Френсіс Куркджан, Альберто Морільяс та Крістін Нагель.

Підбір аналогів парфумів НарЦИсо РодрігеС

В інтернет-магазині “Smart Smell” представлені аналоги парфумерних ароматів торгової марки Narciso Rodriguez: парфуми, духи-інтенс, масляні парфумерні води, парфумерні води, аромадифузори для дому та офісу, антисептики для рук. Щоб ознайомитися з продукцією, натисніть на аромат, який Вас зацікавив.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Кошик
Догори